stylizacje świąteczne Wielkanoc part I


Hej!
  Za tydzień już będą święta, które większość z nas spędza w gronie rodzinnym, pozostali w gronie znajomych. To czas spotkań, na które trzeba się przygotować nie tylko od strony kulinarnej, lecz także należy coś fajnego, wygodnego założyć na siebie. Postanowiłam zrobić post z moimi propozycjami.
Pierwsza stylizacja to połączenie szarości z bielą (standardowo) oraz żółtych dodatków, które będą przypominały, że są to wiosenne święta.
stylizacja 104
bluzka - net-a-porter.com, bolerko - Merino, spódnica - Mango, baleriny - wallisfashion.com, torba - mytheresa.com
Druga stylizacja to również połączenie klasyki, tylko tym razem dobrałam miętowe dodatki.
stylizacja105
tunika - jpeterman.com, marynarka - John Lewis, jegginsy - Jane Norman, buty - bodycentral.com, torebka - shopbop.com
W trzeciej stylizacji zamiast białej koszuli/bluzki wybrałam beżową tunikę, do której dobrałam czarne spodnie, biało-czarną marynarkę, torbę z frędzlami (które uwielbiam) oraz baleriny w kolorze nude z czarną lamówką. Jako dodatki wybrałam motyw wstążki, który lubię.
stylizacja 106
bluzka - amazon, spodnie - bodycentral.com, baleriny - kurtgeiger.com, torebka - 6pm.com, marynarka - outblush.com
Która najbardziej Wam się spodobała?
Następnym razem stworzę coś z sukienkami, do zobaczenia :)

7 komentarze

  1. Nr 2 najbardziej mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie, że użyłaś żółtego koloru w stylizacji - zainspirowałaś mnie, dawno nie miałam nic w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow! good! all are great! :> INVITE U on my blogg! http://www.slavko-p.blogspot.com/
    please comments! thanks

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się chyba wbiję w jakąś kieckę podczas świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnia stylizacja , baleriny , są grr!

    OdpowiedzUsuń
  6. 2 i 3 mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne stylizacje. Pozdrawiam : ) jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)