jumpsuits


Hej!
 Kombinezony praktycznie wróciły do mody już kilka sezonów temu. Jednak jeszcze nie wszystkie dziewczyny i panie (czyt. ja ) się do nich przekonały. Postanowiłam poszukać informacji, z czym je nosić i czy rzeczywiście są dla każdej z nas?
Przeglądając ofertę 3 sklepów wyszłam z założenia, że jeśli chodzi o kombinezony z długimi nogawkami to są praktycznie dla każdej kobiety. Natomiast kombinezony krótkie zakryją niedoskonałości w okolicach brzucha (plus za to), jednak trzeba mieć zgrabne szczupłe nogi (aczkolwiek wychudzonych nóg też lepiej nie pokazywać).
Jak je nosić?
Kombinezony nadają się praktycznie na każdą porę roku i każdą okazję. Latem najlepiej wybrać taki wykonany z lekkiego, zwiewnego materiału, w naturalnych, stonowanych kolorach (opcja dla mniej odważnych) lub w odważne printy. Do kombinezonów najlepsze będą szpilki bądź buty na koturnie. Kombinezony (nawet te proste) nie lubią zbyt dużej ilości dodatków, wystarczy modna torba i okulary przeciwsłoneczne.
Jeśli wybieracie się na imprezę wybierzcie taki uszyty z połyskliwej satyny, który podkreśli kobiece kształty. Do tego dobierz szpilki i delikatną biżuterię.
Kombinezony można zestawiać z modną marynarką o męskim kroju.
>SHEINSIDE<



 >CHOIES<

 >PERSUNMALL<

Podobają Wam się? 
Macie już w swojej garderobie kombinezon?

15 komentarze

  1. hehe, jasne ze mam kombinezony :) najlepszy jest ten w panterke, kiedys na pewno pokaże go na blogu :))
    pozdrawiam Cię :))

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam kombinezony, w moro i te ostatnie cudo!

    OdpowiedzUsuń
  3. czarne kombinezony te w 2 rzędzie mnie zachwycają ;) ja poluję na czarny z długimi spodniami ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety te ubrania nie są w moim stylu, ale mają śliczne kolory :D
    Uwielbiam pastele :D
    Pozdrawiam ;*

    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety te ubrania nie są w moim stylu, ale mają śliczne kolory :D
    Uwielbiam pastele :D
    Pozdrawiam ;*

    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  6. jezusku, gdybym tak miała więcej pieniędzy... :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze nie znalazłam takiego, który leżałby na mnie idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem ładne ale raczej nie w moim stylu ;)
    Pozdrawiam ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. jak najbardziej trafiłaś w mój gust :)

    http://monmondeefou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam ale bardzo mi się podobają i na pewno zainwestuję.:P
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. I love it to wear jumpsuits and you picked such great pieces!

    And thank you for your pleasant comment on my blog! I checked your blog and I like it <3 Of this cause I would like to follow you on gfc and/or bloglovin. It would be great if you come again to my blog to follow me – then I will follow you immediately back.

    xx from Bavaria/Germany, Rena

    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczne! uwielbiam kombinezony ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. każdy ma coś w sobie :) ciężko się zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)