inspiracje fitness


Hej!
Kwiecień niebawem dobiegnie końca, potem długi weekend majowy, a za 2 miesiące już lato! Do tej pory ćwiczyłam tylko z Mel B i Tiffany, ale postanowiłam wrócić także do ćwiczeń Ewy Chodakowskiej. Szczególnie, że dzisiaj znalazłam nowe ćwiczenie na wewnętrzne partie ud, czyli coś na moje "grube" uda. Poszukałam też parę inspiracji do ćwiczeń, ale bardziej żywieniowych i ćwiczenia niż płaskie brzuchy, które na mnie nie działają.
Zapraszam do obserwacji mojej tablicy fitnessowej na pinterest.
1. sałatka owocowa mniam uwielbiam
2. sałatka makaronowa, mój przepis znajdziecie tutaj
3. cytrynowe smothie
4. sok pomarańczowy
5. woda z cytryną

6. pomysł na zdrowe śniadanie
7. "80 zdrowych rzeczy"
8. Te produkty przyśpieszą twój metabolizm
9. wypady w przód
10. "ABS Workout"
11. ćwiczenia na wewnętrzne partie ud, o którym wspominałam na początku postu, które zamierzam wypróbować :)
 
 Na koniec postu pytanie: Co wybierasz najczęściej?

12 komentarze

  1. Aż się głodna zrobiłam...:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem wierna wszystkim treningom prezentowanym na łamach Shape :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezła motywacja :D No ja biegam i udało mis ie przez święta zrzucić ok 2kg :D Jestem z siebie dumna :D
    To coś z pierwszego zdjęcia jadłabym codziennie :D
    pozdrawiam ;*

    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię takie zdjęcia :)
    Obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. salatka owocowa jest najlepsza <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie posty! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne inspiracje :)
    Smoothie uwielbiam <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Super blog ! :) .
    Klikniesz w baner z firmy chicnova na moim blogu ,na bocznym pasku ?.
    Jak tak daj znać ,a ja się zrewanżuję * kliknięciem,obserwacją * .
    Blog : http://julcze-blog.blogspot.com/ .
    //

    OdpowiedzUsuń
  9. Każda taa inspiracja jest taka cudowna i tak smacznie wygląda! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Śniadanko z nr 6 wygląda bardzo apetycznie! ♥
    Od maja znów zaczynam ćwiczyć z Mel B :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziekuje za przypomnie zwyklych, prostych cwiczen, ktore sa jednak bardzo, bardzo skuteczne, bo wczesnie duzo cwiczylam, teraz duzo mniej, ale musze wrescie zaczac. Pozdrawiam serdecznie :):)

    www.elisabeth-brzeski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)