Cleanic Professional chusteczki do peelingu


Hej!
 Przychodzę do Was dzisiaj z recenzją nowości na rynku kosmetycznym (tak mi się wydaje), bo zazwyczaj chusteczki nawilżane są do demakijażu, a tu przypadkiem spotkałam się z chusteczkami nawilżanymi do peelingu. Kupiłam je w drogerii Rossmann.
Opinia producenta:
Nawilżane chusteczki do peelingu Cleanic Professional to nowy sposób na szybki i wygodny peeling twarzy, szyi i dekoltu. Chusteczka pokryta jest mikrogranulkami, które zapewniają delikatny i bezpieczny peeling każdego rodzaju skóry, bez konieczności użycia i zmywania pozostałości kosmetyku do peelingu, jak przy tradycyjnych peelingach. Wygodne w podróży. Szybko usuwają martwy naskórek i pobudzają mikrokrążenie. Ekstrakt z chabra bławatka ma właściwości antyseptyczne i tonizujące. Produkt testowany dermatologicznie.
 Moja opinia:
Chusteczki są nawilżone i pokryte z jednej TYLKO  strony mikrogranulkami, więc drugą stroną można zwyczajnie przetrzeć twarz z brudu. Opakowanie zmieści się w każdej damskiej torebce. Wygodne w podróży, kiedy chcemy pozbyć się "czarnych punktów" na twarzy, a nie mamy warunków do korzystania z tradycyjnych kosmetyków do peelingu bądź zależy nam na czasie (opcja dla zabieganych). Jedno opakowanie (10 sztuk) wystarczy na 2 tygodniowy wyjazd, ponieważ peelingu nie wykonuje się codziennie. Poza tym mikrogranulki na chusteczkach są lekko "ostre", więc lepiej nie stosować na podrażnioną lub trądzikową skórę.
Plusy:
+wygodne
+cena ok. 7zł
+brak zmywania
+szybkość
Stosowaliście już?

12 komentarze

  1. Swietna recenzja :) Nigdy wczesniej nie slyszalam o chusteczkach do peelingu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz słyszę o takich chusteczka. Pozdrawiam :) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam, ale chyba wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale by mi się takie przydały...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie maluję się, więc jak na razie nie przydałyby mi się, ale w przyszłości jak najbardziej :)
    Pozdrawiam.

    www.Klaudia12-klaudunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię chusteczek, ale te mnie zaciekawiły :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam suche waciki z takim peelingiem, nasączam je tonikami o różnych właściwościach. Fajna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna recenzja,pierwszy raz słyszę o chusteczkach do pilingu :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te chusteczki zdzierają lepiej niż tradycyjne peelingi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie stosowałam ich nigdy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Koniecznie muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. musze wypróbować :) poklikasz u mnie w linki sheinside bardzo mi zależy :)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)