Get the look - Marta Żmuda Trzebiatowska


Hej!

 Stali czytelnicy mojego bloga wiedzą, że inspiruje mnie styl Ashley Tisdale. Jednak mam też swoje polskie ikony stylu i dzisiaj chciałam Wam przedstawić jedną z moich ulubionych polskich gwiazd, którą podziwiam. Wybrałam tylko kilka stylizacji Marty Żmudy Trzebiatowskiej, zarówno te na wielkie wyjścia, jak i codzienne, krótko je opisując.
 Zarówno w skórzanej spódnicy, jak i spodniach Marta wygląda świetnie.
 Poniższa kreacja bardzo mi się spodobała ze względu na sukienkę i kryjące rajstopy i czarne buty, co wydłużyło dodatkowo aktorce nogi.
ps. ja mam krótkie nogi, więc idealna stylizacja dla mnie ;-)
 Biała koszula, czarne spodnie i szary kardigan - tak ubierałabym się do pracy, zmieniłabym tylko buty na płaskie.

 Ta chabrowa sukienka urzekła mnie :-)
ps. założyłabym podobną na jakieś wesele
 Zarówno Marta, jak i ja obie kochamy dżins, z resztą kto nie lubi?
 Bardzo spodobał mi się krój i wzór tej sukienki.

Jeśli ktoś jeszcze nie przekonał się do spódnic maksi (tak jak ja), to może wybrać spodnie wyglądające jak spódnice maxi. Nawet podoba mi się taka opcja ;-)
 Na poniższych trzech stylizacjach możecie zobaczyć, że aktorka równie dobrze wygląda w pastelach. To kolejny trend jaki nas łączy.


 Od dzieciństwa lubiłam ubrania z weluru. Obecnie mam tylko dres, ale kiedyś miałam zieloną sukienkę. Dlatego poniższa stylizacja bardzo mi się podoba, nawet w połączeniu z wysokimi butami.
Aktorka pięknie wygląda również w spódnicach maksi, chociaż powinna raczej pokazywać swoje nogi.


 ps. chciałabym mieć takie nogi jak ona ;-)
Kolejna stylizacja ze skórzanymi spodniami, tym razem metalicznymi. Na pokaz mody idealna stylizacja.
Zarówno w bieli...
 jak i czerni aktorka wygląda świetnie :-)
 Aktorka na pokazie swojej specjalnej kolekcji dla marki Mohito. Marta zestawiła czerń ze srebrem. Dodatkowo podobają mi się jej włosy zaczesane na jedną stronę.
 Tak ubiorę się na obronę pracy magisterkiej, muszę tylko poszukać dla siebie podobny krawat i kamizelkę.
 Znalazłam również stylizacje Marty na lato.

 Na zakończenie zostawiłam dwie stylizacje, które nie przypadły mi do gustu. 
Pierwsza wygląda jakby aktorka wybierała się na... pogrzeb.
 Podoba Wam się styl Marty Żmudy Trzebiatowskiej? Pochwalcie się swoimi ikonami stylu :-)

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hola! Mam na imię Justyna. Jestem autorką bloga JASMINEN GIRL

11 komentarze:

  1. Nie przepadam za nią więc nigdy nie przyglądałam się jej stylizacjom ale widać że Marta podąża za trendami. Szczególnie spodobała mi się ta stylizacja nad wodą z pastelowej maxi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy jakoś jej nie lubiłam, ale faktycznie bardzo dobrze się ubiera :)

    www.morefashionlessvictim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem fajnie się ubiera, ogólnie jakoś nigdy nie śledziłam jej jako aktorki, ale myślę, że bardzo ładna z niej kobieta ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hey :)
    Your blog is really great-i love it so much. Maybe you're interested in following each other ? I would love it ❤ Pls let me know in a comment on my blog
    kisses, Anna ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. fakt faktem gust ma dobry.;) jednak ja wole swoj wlasny styl .;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo klasycznie i bezpiecznie. Ale ładnie :)
    Ona jest przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne stylizacje ma, chociaż wcześniej nie przyglądałam się im szczególnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawie :)

    nowy blog http://shockshareandblock.blogspot.com/
    nowy sklep intenretowy http://shock.com.pl/
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Marta od zawsze świetnie się ubiera i potrafi dobrać stój do okazji. Pozdrawiam :) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne stylizacje ma,ale ja zdecydowanie wolę styl Marily Monroe :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta aktorka ma bardzo ciekawy styl i zawsze dobrze dobraną biżuterię.

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)