płyn do kąpieli Original Source Raspberry & Vanilia Milk


Hej!
  Witam Was w szczególnym dla mnie dniu, w którym kończę 25 lat (ćwierć wieku już przeżyłam, teraz czas na kolejne hehe ;D ) W niedzielę był u mnie brat z rodziną, a dzień wcześniej byłam na urodzinach dziadka, więc mój miniony weekend był imprezowo-urodzinowy.
Ale przejdę to głównego tematu posta, mianowicie recenzji zaległego (zeszłorocznego) produktu płynu do kąpieli z serii Original Source o zapachu waniliowo-malinowym.
Połączenie dojrzałych soczystych malin ze słodką nutą mleczka waniliowego zamknięte wpłynie do kąpieli. Original Source Raspberry & Vanilia Milk zmieni twoją wannę w oazę przyjemności.
Opakowanie:
Płyn jest zawarty w plastikowej butelce z zakrętką.
Konsystencja i wydajność:
Płyn jest lekko gęsty. Przy dozowaniu trzeba uważać, żeby nie przesadzić, ponieważ bardzo się pieni. A ja lubię pianę podczas kąpieli, może dlatego że tylko raz w tygodniu mam czas na kąpiel. W tygodniu biorę szybki prysznic. Płyn jest wydajny, starcza na długo, bo kupiłam go jeszcze w zeszłym roku.
Zapach:
Przyjemny zapach malinowo-waniliowy. I choć po kąpieli go nie czuć, to i tak warto wypróbować. Ten zapach zniewala :-)
Cena:
ok. 10 zł
Myślę już nad kupieniem innego zapachu. Szukam wersji czekoladowej, bo właśnie ją zamierzałam kupić jako pierwszą, ale wtedy nie było, więc wzięłam malinową.
 Plusy:
+wydajność
+zapach
+cena
Minusy:
-brak
  Ocena:
+5/6 
 
Mieliście któryś z produktów Original Source? Jak Wasze wrażenia?

10 komentarze

  1. Zapach jest piękny! Zresztą inne też pachną bosko.
    Moja siostra uważa, że nie zostawiają zapachu na skórze, ja jakoś to tego nie przywiązuję wagi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A zapomniałam! Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie posiadałam w swojej kosmetyczce. Uwielbiam zapach wanilii :)

    Zapraszam serdecznie do wzięcia udziału w moim rozdaniu:
    http://www.malinka24.blogspot.com/2014/03/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego naj z okazji urodzin. Ja jeszcze nie stosowałam tego płynu, ale z tej firmy mam żel pod prysznic z, którego jestem zadowolona. Pozdrawiam : ) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam go i jest świetny, zapach ma cudowny, szkoda, że nie zostawia go na skórze no ale :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja koleżanka miała ten płyn :) Pachniał tak, że miało się ochotę go zjeść :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam zapach wanilii. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam go :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)