pastele, denim czy skóra ?


Hej!
Wiosna na dworze trwa, a ja w przerwie zrobiłam kilka stylizacji typowo wiosennych na teraz, kiedy słoneczko świeci. Nie wiem jak Wy, ale ja w pierwszej stylizacji jestem zakochana, chciałabym taki sweter :)
Stylizacja 1
Mięta i dżins ❤
stylizacja 103
sweter - New Look, kamizelka - amazon, spodnie - benetton, buty - zappos.com, torba - modcloth.com, komin - ninewest.com

Stylizacja 2
dżinsową koszulę połączyłam ze skórzanymi spodniami i kamizelką
stylizacja 102
koszula - McGregor Fashion, apaszka - h&m, zegarek - zappos.com, torba - boticca.com

Stylizacja 3
pastelowy sweter, szal i trampki połączyłam z dżinsową kamizelką i skórzaną spódnicą midi
stylizacja 101
sweter - Jane Norman, kamizelka - Vero Moda, spódnica - River Island, szal - aeropostale.com, torba - nordstrom.com

10 komentarze

  1. Nr. 2 jak najbardziej w moim stylu, poluje na taką kamizelkę już wieki!:)
    / dearpopinjay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi najbardziej podoba się druga wersja ;>

    juliabloger.blogspot.com

    Miłej niedzieli ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podobają spódnice skórzane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie tutaj u Ciebie :) ciekawe i inspirujące notki :) z pewnością będę tutaj zaglądać :) buziaczki i powodzenia :)

    obserwujemy :) ?

    http://monmondeefou.blogspot.com/ // https://www.facebook.com/NicolKolcia

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja druga mi się chyba najbardziej podoba, chociaż ja osobiście bym wolała już nie dokładać kamizelki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne Stylizacje,najbardziej podoba mi się ta pierwsza ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. to i to fajnie ,ale jednak skora moja miloscia xd

    OdpowiedzUsuń
  8. druga zdecydowanie najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)