Liebster Blog Award


Hej!
  Zostałam nominowana przez Anię z bloga corba-style.blogspot.com Kto nie zna jej bloga, niech koniecznie zajrzy.
Oto jej pytania i moje odpowiedzi:
1. Co oznacza nazwa twojego bloga?
Wybrałam ją przypadkowo, bo nawet nie sądziłam, że  będą tutaj tak długo. Imię Savannah to imię jednej z cheerliderek z serialu Hellcats, który kiedyś oglądałam, bo niestety poprzestali na jednym sezonie.
2. Co uważasz za swoje największe osiągnięcie w życiu?
Zdana matura i obroniona praca inżynierska, a w następnym roku czeka mnie obrona pracy magisterskiej ☺
3. Kawa czy herbata?
herbata
4. Spodnie czy spódnica?
spodnie
5. Czego nie może zabraknąć w Twojej garderobie?
spodni, bluzek, płaskiego obuwia, swetrów
6. Gdybyś mogła spędzić tydzień w dowolnym miejscu na ziemi, gdzie byś pojechała?
Australia  ♡
7. Jakie jest Twoje największe marzenie?
Pojechać do Australii, Hiszpanii i Los Angeles  ♡
8. Wolałabyś poznać przyszłość czy zmienić jedną rzecz z przeszłości?
Chciałabym zmienić kilka rzeczy z przeszłości, ale niestety czasu nie da się cofnąć, więc trzeba się z niektórymi rzeczami pogodzić takie jakie są i żyć dalej ☺
9. Z jaką znaną osobą najchętniej umówiłabyś się na randkę?
Zac Efron  ♡
10. Udało ci się kiedyś coś wygrać?
kilka drobnych rzeczy udało mi się wygrać, np. rok temu zegarek :-)
11. Jaka jest najdziwniejsza rzecz, którą nosisz w swojej torebce?
nie mam takiej ;)

Moje pytania:
1. Skąd pomysł na nazwę bloga?
2. Opisz krótko swój styl modowy ?
3. Czego nie może zabraknąć w twojej torebce (jedna rzecz)?
4. Ulubiony kolor na wiosnę?
5. Jaka jest Twoja zaleta?
6. Jaka jest ulubiona część garderoby w Twojej szafie?
7. Kosmetyk, który mogłabyś polecić przyjaciółce?
8. Książka czy film?
9. Jakie jest Twoje największe marzenie?
10. Facebook czy Tumbrl?
11. Z którym aktorem/wokalistą umówiłabyś się na spotkanie?

Nominuję:


 

13 komentarze

  1. fajny post :)
    zapraszam do mnie i do obserwacji jeśli Ci się spodoba :*
    http://fashionkludi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje za nominacje. Zarejestrowalam sie. bezsennameg@gmail.com a adres bloga znasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać że masz bardzo sprecyzowane marzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję nominacji. Dzięki, że mnie nominowałaś. Oczywiście odpowiem na Twoje pytania. Pozdrawiam : ) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. na większość Twoich odpowiedzi odpowiedziałam przeciwnie ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej! Nominowałam Cię do Liebster Blog Award. Więcej szczegółów na ten temat znajdziesz pod tym linkiem--> http://jusinx.blogspot.com/2014/03/dwie-nominacje-do-liebster-blog-award.html
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo można się o Tobie dowiedziec :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie wpisy, dużo się można dowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)