Kolejna nominacja do Liebster Blog Award + stylizacje


Hej!
Denim to wiecznie modna tkanina, z której projektanci co sezon szyją nowe ubrania. Najlepiej jednak ubrania denim nosi się wiosną i latem. Przygotowałam dwie stylizacje, w jednej zestawiłam jasną spódnicę midi z ciemniejszą koszulą. Natomiast w drugiej zastosowałam efekt odwrotny - jasna koszula i ciemne spodnie.
stylizacja 097
spódnica - New Look, torba - Oasis, kurtka - harrods.com, koszula - oliverbonas.com

stylizacja 096
koszula - fatface, bluza - amazon, spodnie - allyfashion.com, torba - River Island


Zostałam nominowana przez blogerkę Justynę http://jusinx.blogspot.com Koniecznie zajrzyjcie na jej bloga.
Jej pytania i moje odpowiedzi:
1.Ile lat skończysz w tym roku?
Dokładnie 31 marca skończę 25 lat :-)
2.Jak długo prowadzisz swój blog?
W czerwcu minie 2 lata.
3.Czy masz rodzeństwo?
tak, starszego brata
4.Jaki jest Twój styl ubierania się?
wygodny
5.Jesteś rannym ptaszkiem, czy raczej nocnym Markiem?
rannym ptaszkiem
6.Jaki jest Twój ulubiony portal społecznościowy?
facebook
7.Jaka jaka jest Twoja ulubiona gwiazda?
Ashley Tisdale
8. Co najbardziej lubisz w blogowaniu?
poznawanie nowych osób poprzez ich blogi
9. Z skąd czerpiesz inspiracje jeśli chodzi o posty na blogu?
różnie, przeważnie z głowy bądź z innych blogów :-)
10.Jakie są Twoje sposoby na nudę?
blogowanie, spacer z psem, aktywność fizyczna
11.Masz przyjaciółkę/przyjaciela?
Z mojej definicji przyjaźni przyjacielem jest osoba, która zawsze jest przy nas i można na nią zawsze liczyć. Niestety tylko mój pies pasuje do powyższych słów :-)

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hola! Mam na imię Justyna. Jestem autorką bloga JASMINEN GIRL

7 komentarze:

  1. ale masz tych nominacji .;) i super te zestawy ,a mam takie pytanko znalazlas je gdzies na necie czy sama je ukladasz? a jezeli sama to mogla bym wiedziec jak , lub w jakim programie to robisz? bo ja jestem nieslona w tym temacie.;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stylizacje tworzę na stronie polyvore, choć mam też konto na allani, ale wygodniejsze dla mnie jest polyvore ;-)

      Usuń
  2. Druga stylizacja jest super :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zestawy, szczegolnie ten ze spodniami, :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ŚWIETNE ZESTAWY ! :) INSPIRUJĄCE :) UWIELBIAM TE KOLORY :p IDEALNE NA WIOSNĘ ! :) POZDRAWIAM CIEPLUTKO I ZAPRASZAM DO SIEBIE KOCHANA :* http://nicole-szulcc.blogspot.com/
    I DO OBSERWACJI :)

    NICOLE :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Druga stylizacja - idealna!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna stylizacja, chętnie chciałabym mieć taką w swojej szafie <3 !
    http://66happydays.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)