gdzie tanio zrobić zakupy?


Hej!
Wiosna tuż tuż, czas odświeżyć swoją szafę. Zimowe ubrania i buty schować w głąb, a powyciągać wiosenne (za kilka miesięcy letnie) ubrania. Każdej takiej reorganizacji garderoby towarzyszy dylemat "czy to jeszcze mi pasuje?, czy będzie okazja jeszcze to założyć?" Różne bywa ;-) Jeśli jesteśmy już po generalnym przeglądzie szafy  możemy iść na zakupy.
(NIGDY nie wychodzimy na zakupy bez zajrzenia do szafy!!)
Tylko gdzie ?
Postanowiłam zrobić mały przegląd sklepów, gdzie najczęściej robię zakupy.

1. Biedronka, Lidl, Aldi itp.
W supermarketach znajdziemy prawie wszytko, wystarczy tylko śledzić aktualne gazetki danych sklepów.

2. Textil Market 
To sklep, gdzie znajdziemy odzież damską, męską oraz dziecięcą. Nie tylko ubrania, a także biżuteria, obuwie, dodatki oraz coś do domu: ręczniki, pościele, prześcieradła, ścierki i wiele innych.
Ceny są przystępne dla każdego, nie są zbyt wysokie. Polecam :-)
3. Yan Market Chiński
W marketach chińskich można znaleźć dobrej jakości odzież i obuwie oraz akcesoria i to w przystępnej cenie. Ja często kupuję w tego typu sklepach.

4. Pepco
Można ubrać się tu os stóp do głów nie wydając wiele. Oferta dla całej rodziny w przystępnych cenach oraz dodatki do domu.
5. Targi, bazary
Na różnego rodzaju bazarach także można robić zakupy, jednak trzeba znać dokładnie swój rozmiar, ponieważ nie zawsze jest okazja do przymierzenia. No chyba, że kupujemy buty ;-) Na bazarach nigdy nie kupujemy kosmetyków!

6. Second-hand
Tu nie wiele mogę powiedzieć, ponieważ nigdy nie mam szczęścia do znalezienia ciekawych perełek.

7. Sieciówki
Jeśli chodzi o popularne sklepy, to robiłam zakupy tylko w C&A (w dodatku rzadko).
I tu pytanie do Was jakie znacie dobre i tanie sieciówki? 

8. Internet
W dzisiejszych czasach coraz popularniejsze są zakupy w sieci. O tyle i o ile kupowanie butów, książek itd rozumiem, to zakupom artykułów spożywczych on-line mówię zdecydowane NIE!
shein.com
ceneo.pl
A Wy gdzie najczęściej robicie zakupy?

15 komentarze

  1. ja najbardziej lubię sieciówki i internet :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z tanich sieciówek polecam Sinsay ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. znaczy ja nie znam tanich sieciowek chyba ze jestes za granica to Primark ,ale tak ogolnie to jak sa przeceny to w New Yorkerze mozna tanio ubrania kupic ,a jakosciowa sa super.;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzis byłam w mojej spódniczce z Biedronki za 10zł i w koszuli z allegro.pl (Top Secret) za 7,50zł z przesyłką i zrobiłam furorę :) Nikt nie miał nawet pojęcia skąd te rzeczy :) Uwielbiam promocje i okazje i nie wstydzę się tego, że mam rzeczy używane np z vinted, allegro (rzadziej z sh) czy np z Pepco.
    Polecam jeszcze Takko Fashion jak masz gdzieś blisko. Jak sie zapiszesz do nich to dostajesz co jakis czas kupony które łączą się ze zniżkami i można kupić np bluzkę za 7zł :)
    W Tesco w F&F czasem są fajne rzeczy choć tylko na wyprzedażach ceny są znośne :) Ale mają często -30% na wszystko. A jak są kupony np w Joy to u nich wyjątkowo też łączą się wtedy z przeceną i ceny są dla mnie magiczne :) Co do tańszych sieciówek to Sinsay - nie mam zastrzeżeń co do jakości jak dużo dziewczyn i wcale nie jest to sklep dla młodzieży. Ostatnio nawet moja mama kupiła tam bluzkę a ja widziałam bluzę którą chwilę wcześniej miała na sobie... właścicielka salonu sukien w którym zamówiłam swoją ślubną ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w swoim mieście bardzo lubię zwiedzać Sh :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie lubię rzeczy z bazaru, bo są słabej jakości, ale w Pepco są nawet fajne :) ale i tak najlepszy sposób na tanie ubieranie to second handy, uwielbiam :D

    poklikasz w link w ost. poście? daj znać, z góry dzięki, Mała Mi. :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tez nigdy nie robilam zakupow spozywczych przez Inernet i chyba sie nie przekonam ;)

    Zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? Odp u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Pepco to naprawdę fajny sklep, można tam znaleźć fajne ubrania, na Allegro to trochę się boję zamawać,bo chodzi mi tutaj o rozmiar ;)
    Pozdrawiam.

    ww.Klaudia12-klaudunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja najczęściej kupuję przez internet :) Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w ostatnim poście? :)
    sialalala96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. W H&M i New York są fajne przeceny a tak poza tym to w sh :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog ♥
    Jestem tutaj po raz pierwszy i zapewne nie ostatni :)
    zapraszam do mnie
    obserwacja? ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. W pepco można znaleźć cuda, nie tylko z ubrań, ale też przede wszystkim dużo ładnych rzeczy do domu :) żebym nie zapomniała, jutro w poście dodam odpowiedzi na nominację od Ciebie do Liebster award, za którą dziękuję bardzo, bo jeszcze chyba tego nie zrobiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie w ostatnim czasie najczęściej robię zakupy w internecie :) Czasami w sieciówkach - ale nawet robiąc zakupy w sieciówkach, głównie odbywa się to przez internet :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)