Cloud 9


Hej!
 Dzisiaj przypada pierwszy dzień astronomicznej wiosny. Pogoda za oknem również dopisuje, słonko świeci, więc chce się żyć i wyjść na powietrze. W ogóle dzisiejszy dzień był udany, i już czekam na kolejny czwartek z aerobikiem, chociaż jutro planuję ćwiczyć w domu ;-) Po za tym nic nowego u mnie > dom > uczelnia > dom > uczelnia, w między czasie spacery na świeżym powietrzu. Odświeżyłam mój profil na pintereście, po usuwałam starsze tablice i zaczynam od nowa przypinanie. Poszukuję obecnie ciekawych zdjęć do postu DIY. Dobra to tyle nie będę was zanudzać. Mam do przekazania o wiele ciekawszą propozycję filmową > Cloud 9.
  Oglądaliście już?
 Historia snowbordzistki Kayli i byłej, obiecującej gwiazdy snowboardu o imieniu Will. Dziewczyna zostaje z hukiem wyrzucona ze swojej drużyny, w wyniku czego podejmuje indywidualne treningi z Willem Cloudem – byłym mistrzem snowboardu, którego kariera zakończyła się po poważnej kontuzji. Kayla, wraz ze swoim nowym mentorem, ze wszystkich sił dąży do odkupienia win, udowodnienia sportowych umiejętności i odbudowania mocnej pozycji wśród najlepszych snowboardzistów. Will narzuca jej rygorystyczny trening, aby sprawdzić, czy jest w stanie zmierzyć się z najlepszymi. Tymczasem Kayla musi zainspirować Willa do walki z jego największymi wrogami – brakiem wiary w siebie i powracającym zwątpieniem.
 
 Kayla to miłośniczka mody i znakomita sportsmenka pragnąca udowodnić wszystkim swoje prawdziwe snowboardowe umiejętności.

Will Cloud to były mistrz snowboardu, pracujący obecnie w spa dla psów.  Will jest uprzejmy, praktyczny i posiada przeuroczy uśmiech.
 Reszta obsady:
 Mike C. Manning - Nick Swift - Wygadany, utalentowany snowboardzista zdolny zrobić wszystko dla wygranej. Jednak bez względu na to, jak bardzo się stara, nigdy nie jest w stanie spełnić oczekiwań swojego ojca.
Kiersley Clemons - Skye Sailor -  Największa rywalka Kayli, tak na snowboardzie, jak i w miłości. Skye jest pewna siebie i niesamowicie utalentowana.
Carlon Jeffery - Dink - Jeden z najlepszych kumpli Willa.  Dink to zabawny chłopak, zawsze chętny do pomocy swoim znajomym.
Tatum Chiniquy - Linds -  Jedna z najlepszych przyjaciółek Kayli, zawsze służąca dobrą radą. Porozumiewa się wyłącznie za pomocą SMS-ów, nawet gdy jej znajomi są tuż obok.
Andrew Caldwell - Sam - pełni rolę głównego kawalarza w paczce i uwielbia dobrą zabawę w towarzystwie Willa i Dinka.
Victoria Moroles - Pia -  Jedna z najlepszych przyjaciółek Kayli.  Pia to oddana i lojalna miłośniczka zakupów, która zawsze chętnie wysłucha człowieka w potrzebie.

 Moja ocena +5/6

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hola! Mam na imię Justyna. Jestem autorką bloga JASMINEN GIRL

7 komentarze:

  1. Oj dawno nie oglądałam nowych produkcji Disneya (filmowych)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie oglądałam,ale brzmi ciekawie :-) :D
    Mam do Ciebie ogromną prośbę, czy mogłabyś kliknąć w linki na moim blogu z Sheinside?To dla mnie bardzo ważne http://marbelstyle.blogspot.com/2014/03/sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie obejrzę, lubię takie lekkie filmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kompletnie o tym filmie nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie widziałam tego filmu :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno nie oglądałam filmów Disneya. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Inspirujace :)

    Zapraszam na otwiarcie sklepu intenretowego i bloga marki SHOCK share&block
    http://shockshareandblock.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)