total look


Cześć
Przygotowałam w polyvore kilka stylizacji codziennych. Pierwsza to total look w wersji kobaltowej, natomiast w drugiej połączyłam zielony z czernią. Trzecia stylizacja nawiązuje to koszuli w paski, którą już mogę wykreślić z mojej wishlisty. Myślę, że w przyszłym tygodniu zrobię sobie w niej zdjęcie i wstawię na fb.
Która stylizacja Wam się najbardziej podoba?
stylizacja 093
bluzka - Vero Moda, spodnie, buty, zegarek, torebka, kolczyki - nn 

stylizacja 094
bluzka - Macy's, spodnie, torba - yoox.com, buty, zegarek, kolczyki - nn 

stylizacja 095
spodnie - Brown's Fashion, buty - nordstrom.com, koszula, torebka, kolczyki - nn 


9 komentarze

  1. Świetne Stylizację,najbardziej podoba mi się 1 tylko dodałabym do niej czarne elementy :-)
    Pozdrawiam Martyna :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnia stylizacja najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi najbardziej trzecia, choć zmieniłabym buty :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. <33
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie przepadam za stylizacjami total look, ale jeśli bym miała wybierać to najbardziej spodobała mi się pierwsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ostatnia stylizacja dobra, ale wybralabym do niej jakies inne obuwie! :)
    Obserwuje, zapaszam do mnie! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Konkurs Walentynkow- zapraszam! ;)

    http://stworzone-z-pasja.blogspot.com/2014/02/wielki-konkurs-walentynkowy.html

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)