oriflame pure nature organic blueberry & lavender extract


Cześć!
 Dziś chciałam Wam napisać parę słów o żelu i toniku, który dostałam w prezencie pod choinkę.
Żel jest zawarty w plastikowym opakowaniu z odkręcaną zakrętką. Konsystencja żelu jest dość rzadka. Żel należy nakładać na wilgotną cerę, wtedy się lekko pieni. Po umyciu cera twarzy jest oczyszczona... i nic poza tym. Produkt jest przeznaczony do każdego typu cery. Jedyne co mi się podobało to zapach lawendy i jagody. Ocena: +3/6
 Tonik jest zawarty w plastikowym, przeźroczystym opakowaniu (plusem jest, że widać ile jeszcze pozostało) z odkręcaną zakrętką. Tonik, podobnie jak żel, zawiera kojący ekstrakt z lawendy i jagody. Ocena: 5/6
 Dostępność niska, bo tylko dla posiadaczek katalogów Oriflame.

Stosowaliście już ten tonik bądź żel?


Kosmetyki naturalne to takie produkty, które zostały zrobione głównie ze składników pochodzenia roślinnego, mineralnego lub morskiego i nie były przetwarzane razem ze syntetycznymi produktami chemicznymi. Zasadniczo rezygnuje się z substancji pochodzenia zwierzęcego, z wyjątkiem lanoliny i wosku pszczelego. Kosmetyki naturalne nie są testowane na zwierzętach, a w ich składzie nie ma cyfr.

14 komentarze

  1. ja jeszcze nigdy w zyciu nie mialam nic z oriflame .;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam ani tego ani tego, ostatni raz z Oriflame zamawiałam coś chyba kilka lat temu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oriflame prawie nie używam. Niewiele kosmetyków miałam ich produkcji. Obecnie mam cienie do powiek i jakość jest okropna.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja również nigdy nie korzystałam z oriflame :)

    http://kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedys dawno mialam cos oriflamu, ale bez szalu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po tym produkcie mam podobne zdanie .

      Usuń
  6. Miałam wersję z arniką i nawet fajnie się sprawdzała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy produkt jednak nigdy nic nie miała z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. hej ! :D swietny blog, piszesz bardzo ciekawie, oby ta dalej :D !
    ZAPRASZAMY DO NAS -----------> http://pingusie-pingusie.blogspot.com
    OBSERWACJA=OBSERWACJA :D MY JUZ OBSERWUJEMY :D
    KOMENTARZ=KOMENTARZ :D !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam okazji używać. Generalnie rzadko zamawiam coś z Oriflame. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. I really like oriflame products! Lovely post dear!Thank you for stopping by!

    Come back soon to visit me on The Notebook of a Fashion Lover

    Evi xoxo

    OdpowiedzUsuń
  11. Informacje o kosmetykach naturalnych są bardzo przydatne. Samo oczyszczanie to co prawda nie za duzo, ale lepsze to niz nic ;-) całuję!

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię kosmetyki z Oriflame. Szukam właśnie jakiegoś dobrego toniku, muszę się nad tym zastanowić.. no i znaleźć kogoś z oriflame :)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)