musująca kula do kąpieli z Biedronki


Witam!
Pokażę Wam dzisiaj kolczyki, które były w środku kuli do kąpieli oraz kilka słów o samej kuli.

Opakowanie:
Kula jest owinięta folią zabezpieczającą, którą łatwo ściąga się tuż przed wrzuceniem do wody. Natomiast kolczyki były w plastikowej kapsule we wnętrzu kuli.
Zapach:
Delikatny, jej zapach przeniósł się na chwilę po kąpieli na skórę.
Ocena:
+4/6
Muszę się przyznać, że kupiłam kulę tylko ze względu na kolczyki, choć do samej kuli nie mam żadnych uwag minusowych.

 
Kupowaliście te kule w Biedronce?



27 komentarze

  1. Zastanawiałam się ostatnio nad jej kupnem, lecz ostatecznie jej nie wzięłam :P
    BLOG KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie biedronce nie było... a chciałam kupić ze względu na kolczyki, bo takie "cuda " do kąpieli mnie nie kręcą :P

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiedzialam ze w biedronce sa takie rzeczy.;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie zgadłaś co do książki.;) Natomiast kulę ma podobną - różową o pięknym zapachu ale bez kolczyków.;)
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. zdecydowanie wolę prysznic, więc nie kupuję gadżetów do kąpieli ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie te kule nie przekonują jakoś :P

    OdpowiedzUsuń
  7. hmm może ją kupie:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/02/wycieczka-do-zoo.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie miałam ;)
    _____________________
    Mam cel:
    1300 obserwatorów do końca miesiąca. Pomożesz jeśli Ci się spodoba? Odwdzięczę się.
    http://malinowe-ciasto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ja raczej nie kupuję takich rzeczy, bo rzadko mam czas wziąć długą, gorącą kąpiel - zwykle pozostaje mi szybki prysznic. :)

    Style Junkie

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie uzywalam takiej kuli :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolczyki w kuli?? Bardzo interesujące :) Myślę, że byłby to ciekawy pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  12. hej, nominowałam Cię do Liebster Blog Award! :)
    więcej szczegółów u mnie: http://wiktoriena,blogspot.com
    pozdrawiam, Wiktoria ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. ŚWIETNY POST :) z przyjemnością dodaje do obserwowanych
    życzę miłęgo wieczorku i również zapraszam w moje skromne progi :)

    ww.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajnie :)
    lubię te kule

    OdpowiedzUsuń
  15. Sama zastanawiałam się nad jej zakupem, ale nie wzięłam jej na razie : )

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba muszę zajrzeć do Biedronki :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mam wanny , więc nie patrze na takie rzeczy , ani nie kupuje w Biedronce

    Mimo to ładne kolczyki

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie lubię kąpieli w wannie, preferuję prysznic, więc tego typu kule są nie dla mnie. Ale kolczyki... uwielbiam takie! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie w Biedronce tych kul nie było:(

    OdpowiedzUsuń
  20. Super blog, zapraszam również do mnie http://fashionimpress69.blogspot.com/ pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajnie:)]]

    xoxo
    http://monic-dzej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam do Ciebie ważne pytanie. Chciałam zapytać o współprace z sheinside. W przyszłości chciałabym współpracować z tą firmą i mam pytanie odnośnie wysyłki ile kosztuję cło ? Jak się to liczy?

    OdpowiedzUsuń
  23. ja kupiłam wczoraj w końcu się skusiłam ale chyba za dużo od niej wymagałam bo chciałam aby minimalną pianę stworzyła:D zapach fajny ale kolczyki tandetne mi się trafiły (krzywo sklejone)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja też kupiłam wczoraj i też trafiłam na tandetne kolczyki... nie dość ze kolorystycznie się od siebie różniły (jedna kremowa, druga biała) to jeszcze jedna perełka odleciała :/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też kupiłam wczoraj tą kule... a kolczyki? tandeta... nie dość ze się kolorystycznie od siebie różniły jedna biała druga kremowa, to jeszcze jedna perła odleciała :/

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)