mięta


Hej!
Dawno nie pisałam, ale nie chciałam pisać o niczym i poczekać aż wena sama przyjdzie. Co u mnie nowego? Rozpoczęłam nowy semestr na uczelni. W semestrze letnim będę uczęszczać na aerobik w ramach lekcji wf, pierwsze zajęcia odbędą się 20 marca, a więc do tego czasu będę kontynuować ćwiczenia z Mel B.
Zmieniłam wygląd bloga na wiosenny, mam również kilka inspiracji modowych w tym poście.




Na koniec moja nominacja do LBA od Marcina z bloga kromol.blogspot.com
1. Jakie są Twoje zainteresowania?
moda, podróże, fotografia
2. Posiadasz jakieś zwierzęta?
psa, suczkę o imieniu Sara 
3. Co lubisz robić w wolnym czasie?
chodzić na spacery z moim psem, oglądać filmy, czytać książki :-)
4. Masz jakieś plany na Walentynki?
Nie obchodzę Walentynek.
5. Ulubiona potrawa?
makaron w każdej postaci, najbardziej spaghetti
6. Jakie kraje już zwiedziłaś?
Nie miałam jeszcze okazji zwiedzić żadnego zagranicznego kraju, ale marzy mi się Hiszpania, USA, Australia :-)
7. Najpiękniejszy kraj i dlaczego akurat ten?
Australia, bo żyją tam kangury i misie koala ;-)
8. Co jest Twoim największym marzeniem?
 zwiedzić kraje, które wymieniłam w pkt 6
9. Skąd pomysł na prowadzenie bloga?
Chciałam poznać osoby o podobnych zainteresowaniach i pozbyć się nieśmiałości.
10. Czego w sobie nie lubisz?
Nieśmiałości
11. Jak Ci się podoba mój blog http://kromol.blogspot.com?
Jest przejrzysty, można znaleźć przydatne porady, polecam tym, którzy jeszcze nie znają go.

23 komentarze

  1. Mięta to śliczny kolor.
    Bardzo podobają mi się lakiery do paznokci w tym kolorze ;-)
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny jest ten kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam miętowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mięta jest piękna, szczególnie paznokcie. Bransoletki trzecie od końca cudne!

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię ten kolor,a wiosną i latem w szczególności :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe zestawy, szczególnie total look i miętowa marynarka. Uwielbiam ten kolor!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mięta jest świetna, wiosenna. Nadal mi sie ten kolor nie znudził ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też chodziłam na aerobik na uczelni ;)
    Uwielbiam kolor miętowy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. spam (wybacz, że nie przeczytałam notki, ale przynajmniej jestem szczera)
    chciałam tylko powiedzieć, że organizuję giveaway z pewną firmą i do wygrania prawdziwe perełki, przekonaj się sama! *o*
    oto link: http://miauczak.blogspot.com/2014/02/giveaway-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Mięta wiosną to zawsze dobry patent, ten miętowy sweterek - super. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. taki miętowy oversizowy sweterek bym przygarnęła! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam <3 Boskie inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kocham ten kolor !

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super inspirację, ja uwielbiam miętę pod postacią jedzenia, ale kolorem sam w sobie jest mega uroczy :) ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne inspiracje! ♥ Cudowny wygląd bloga!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdecydowanie jeden z moich ulubionych kolorów! Wielkie dzięki za odwiedziny - pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/02/jeans.html

    OdpowiedzUsuń

  18. Hey beauty love ur outfit and ur blog :) would you like if we follow each other on gfc and blog? let me know what do you think ? Regards from Bosnia ♥
    http://obsessionwithfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)