Remember me


Cześć!
Dzisiaj chcę Wam polecić świetny film, choć nie jestem fanką Pattinsona, to uważam ten film za znakomity.
Opis filmu:
"Remember me"  to melodramat opisujący historię chłopaka, który pewnego dnia został pobity przez policjanta, a jego kumpel wpada na pomysł, żeby w akcie zemsty uwiódł córkę tego policjanta. Tyler (Robert Pattinson) to zbuntowany chłopak, który odpala papierosa za papierosem, pije. Po samobójczej śmierci brata pozostaje w nieustającym konflikcie z ojcem (Pierce Brosnan), którego obwinia za tragedię. Tyler na codzień pracuje w księgarni, a w wolnych chwilach uczęszcza na wykłady w college'u.  Natomiast Ally (Emilie de Ravin) to córka funkcjonariusza policji. Po śmierci matki mieszka ze swoim ojcem, który trzyma surową dyscyplinę w domu. Kiedy drogi Tylera i Ally się spotkały ich życie również się odmieniło.
Ocena filmu:
+5/6
Film ukazuje sposób radzenia sobie ze stratą bliskich. Morałem tego filmu może być zdanie: Żyjmy szybko, a jeśli chcemy rozśmieszyć Boga, powiedzmy mu o swoich planach.
 Nie ważne co zrobisz, byle byś to zrobił, bo nikt nie zrobi tego za Ciebie.

Oglądaliście?

13 komentarze

  1. Nie oglądałam,ale z tego opisu wynika że film jest ciekawy muszę koniecznie go zobaczyć. :-)
    Pozdrawiam Martyna! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie oglądałam, ale chętnie to zrobię, wydaje się być ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba z 10 razy próbowałam obejrzeć ten film, po 10 minutach zawsze go wyłączałam bo mnie nudził. Ale skoro polecasz, to może uda mi się go wreszcie do końca obejrzeć :)

    http://monika-kozlowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja z początku myślałam czy to faktycznie ten film, ale później już było widać Pattinsona palącego papierosa.

      Usuń
  4. Oglądałam go dawno temu, pamiętam, że na początku trochę mnie nudził, a potem wciągnął. Zakończenie totalnie mnie zaskoczyło!!!!


    Pozdrawiam,
    Asia z theplussizeblog.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie również zakończenie zaskoczyło ;-)

      Usuń
  5. Slyszalam juz o nim, ale nie oglalam;) musze go zobaczyc;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie widziałam, ale chciałam obejrzeć. Świetna recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny, bardzo wzruszający film. Razem z trójką znajomych byłam na tym w kinie... wszyscy płakaliśmy (dodam, że były 3 dziewczyny i jeden facet).

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/02/rozkloszowana-spodnica.html

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam!
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/02/rozkloszowana-spodnica.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Planuję go obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny film :) I zakończenie piękne ;) A cytat po koniec to już w ogóle ;)
    Cieszę się że go obejrzałaś, bo zrobiłaś to chyba po moim poście? :)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)