outfit's of to day


Cześć!
Dobrze dobrane kolory to podstawa. Ostatnio zauważyłam, że fuksja i kobalt tworzą zgrany duet, trochę wyrazisty, ale fantastyczny. Co Wy myślicie o takim połączeniu?
stylizacja 090
bluzka - Victoria's Secret, parka - Oasis, spodnie - vanmildert.com, buty - zappos.com, listonoszka - shopbop.com, szal - Oliver Bonas, rękawiczki - JC Penney

Druga stylizacja już skromniejsza. Która Wam się bardziej podoba?
stylizacja 091
bluzka - House of Fraser, parka - us.misselfridge.com, spodnie - conleys.de, buty - pret-a-beaute.com, torebka - vestiairecollective.com, komin - nordstrom, czapka - urbanexces.com, rękawiczki - nelly.com

15 komentarze

  1. super ciuszki:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne ciuszki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam baardzo podobną parkę jak na pierwszym:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem raczej za stonowanymi kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też, ale od czasu do czasu lubię pokolorować szare ulice ;-)

      Usuń
  5. Super stylizacje :) Parka jest moim hitem
    Z przyjemnością obserwuję

    Może miałabyś ochotę zobaczyć i zaobserwować mój blog :)?
    www.madameblossom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam casualowe zestawy z parkami ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zestawy :) bardzo lubię połączenie fuksji z kobaltem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mi się podobają ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe zestawy;)

    zapraszam do mnie i do obserwacji jeśli ci się spodoba:)
    >>> www.redlips-evelinafashion.blogspot.com
    pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne ciuszki. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)