nominacja Liebster Blog Awards


Cześć!
Jak Wasze samopoczucie po sylwestrze, żyjecie? Pochwalcie się gdzie go spędziliście? Ja swojego sylwestra spędziłam tradycyjnie w domu, oglądaliśmy transmisje na żywo sylwestra w Krakowie. Po północy wypiliśmy szampana i poszliśmy spać. Rano byłam w kościele.
Zostałam nominowana przez moją imienniczkę do tagu Liebster Blog Awards, bardzo się cieszę, bo bardzo lubię odpowiadać na takie pytania, więc zachęcam Was do zadawania mi pytań na tumblrze. Zapraszam także do odwiedzenia jej bloga http://jusinx.blogspot.com/
Oto jej pytania i moje odpwiedzi:
1. O czym jest Twój blog ?
O modzie, z elementami lifestylowymi i recenzjami kosmetycznymi.
2. Co lubisz robić po za blogowaniem ?
Chodzić na spacery z moim psem :-)
3. Ulubiona książka ?
Ostatnio nie mam za dużo czasu na czytanie, ale ostatnią przeczytaną ulubioną książką była zarówno I i II część sagi "Paranormalność", czekam jeszcze na III tom.
4. Ulubiony film ?
Wiele, odsyłam do postu o ulubionych filmach klik
5. Czy jest coś czego w sobie nie lubisz ?
nadwaga ;-)
6. W jakich ciuchach najlepiej się czujesz ?
bluzka, spodnie, płaskie obuwie to mój ulubiony codzienny zestaw :-)
7. Wolisz iść na dyskotekę, czy na koncert znanego piosenkarza (piosenkarki) lub zespołu
Moim marzeniem jest pójść na koncert mojej ulubionej piosenkarki Ashley Tisdale. Dyskoteki omijam szerokim łukiem, wolę domowe zacisze, jestem typem domatora :-)
8. Czego nie lubisz jeść lub pić ?
Nie lubię gazowanych napoji typu coca-cola, a jeść - nie przepadam za smażonymi potrawami.
9. Jesteś pesymistą, czy optymistą ?
Trochę optymistą, trochę pesymistą, jak każdy, to zależy od okoliczności.
10. Jaki jest Twój sposób na nudę ?
Blogowanie ;)
11. Wolisz spędzać czas z rodziną czy z przyjaciółmi ?
I z rodziną i z przyjaciółmi.

moje pytania:
1. Czy robisz postanowienia noworoczne?
2. Wymień 3 główne cele, które chcesz osiągnąć w Nowym Roku?
3. Twoim największym marzeniem jest...?
4. Kim chciałeś/aś zostać jak miałeś/aś 10 lat?
5. Rzecz, którą lubisz w sobie najbardziej?
6. Czego w sobie nie lubisz?
7. Jesteś optymistą czy pesymistą?
8. Skąd pomysł na prowadzenie bloga?
9. Twój sposób na nudę?
10. Rodzina czy znajomi?
11. Pies czy kot?
Nominowani:

Szczęśliwego Nowego 2014 Roku!

16 komentarze

  1. Gratuluję nominacji ;-)
    Świetne pytania i odpowiedzi ;-)
    pozdrawiam ;*

    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ciesze sie ze filmik juz dziala.;)
    ja sylwestra spedzilam dokladnie tak samo jak ty.;p

    co do pytania numer 5 dokladnie cie rozumiem.;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za nominację, przy pisaniu następnego posta na pewno na nią z przyjemnością odpowiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post :) Masz moze ochote na wspolna obserwacje na GFC i Facebook'u? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje za miłe słowa w kierunku szablonu :)
    Na pytania odpowiem Ci tu bo nie wiem czy w poście bedzie okazja :)
    1. Jako tako, tako żebym to gdzieś zapisywała to nie choć myślę nad tym co chciałabym osiągnąć w nowym roku ;)
    2. główne? 1. mniej przejmować się zdaniem innych i błahostkami. 2. lepiej rozdysponować czasem 3. Zadbać o siebie - maseczki, olejowanie itd :) Jest jeszcze coś ważniejszego ale niech to pozostanie moją tajemnicą :D
    3. Ciii bo sie nie spełni ;D
    4. pewnie nauczycielem/lekarzem jak każdy :D
    5. hmmm... rzęsy/oczy? :D
    6. niech tu będzie cecha charakteru - zbytniego przejmowania się wszystkim i wszystkimi..
    7 realistką :DD
    8. Chęć spróbowania czegoś nowego, znalezienie swojego miejsca :)
    9. Blogowanie, film -> ale rzadko kiedy się nudzę :D
    10. Nie umiem wybrać
    11. Kot i pies :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za odpowiedzenie na moje pytania : ) Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. superr!
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/light-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana już byłam nominowana parę razy dlatego tu Ci odpowiem na Twoje pytania :)
    1.Jasne, muszę spisać i dać na lodówkę żeby o nich nie zapomnieć :)
    2.Brak lenistwa , asertywność , systematyczność
    3. Szczęście mojego synka
    4. Piosenkarką
    5. hmmm nie wiem
    6. figury :(
    7. raczej pesymistką
    8. dla motywacji :)
    9. zabawa z synkiem
    10. rodzina
    11. pies

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuje na blogu i facebook'u ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny blog. :)
    Obserwujemy?
    http://msunseenxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)