DIY, czyli zrób to sam


Witam!
Postanowiłam przygotować jeszcze przed sesją dwa posty dotyczące przerabiania ubrań, czyli odświeżanie szafy w Nowym Roku. Część pokażę dzisiaj, a drugą część w następnym poście - jutro albo pojutrze. Poniższe inspiracje są alternatywą dla wyprzedaży, bo czasami naprawdę fajne rzeczy możemy zrobić sami w domu.

1. ten pomysł osobiście przypadł mi do gustu, teraz tylko muszę znlaeźć odpowiednią bluzkę i składniki :-)
2. ozdabiane boyfriendy ;-)
 3. wycięte plecy, dobry pomysł na ciepłe dni, jednak w przyszłym tygodniu chyba przyjdzie do nas zima.
 4. farbowanie ;-)


 5. bluzka z przyciemnianym dołem
 6. sweter ze słodką kokardą :-)
 7. sposób na nową bluzkę
8. to drugi pomysł, który mi się podoba, może dlatego, że lubię takie słodkie motywy jak serduszka ;-)
 9. stary sweter w nowej odsłonie, również mi się podoba taka opcja; można go nosić z kominem ;-)
 10. koronkowa wstawka na plecach
 11. to wcale nie popruło się samo, to efekt zamierzony :-)
 12. najlepszy i stary sposób na przetarte spodnie ;-)

Który pomysł Wam najbardziej się podoba?

23 komentarze

  1. Super. Ale raczej nie odważyłabym się przerabiać ciuchów, które lubię :P Musiałyby to być ubrania kupione specjalnie na tą okazję.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny ten sweterek z czarną kokardką:))

    www.ewelina-rybcia-inspiracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam hand made ;-)
    Świetne inspiracje ;-)
    Pozdrawiam ;*

    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  4. Czuję się zainspirowana :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozdanie kosmetyczne u mnie, serdecznie zapraszam! :)
    http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza bluza i sweter z kokardką mi się najbardziej podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. swietne pomysl ,ale jak a bym to zaczela robic wyszla by katastrofa.;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł na przerobienie ciuszków. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. sweterek z kokardką i koronkowa wstawka są poprostu świetne!!:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko zrobiłaś sama?
    Naprawdę, podziwiam.;)
    Zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to są tylko inspiracje innych, przeważnie przeszukuję pinterest, bo mam tam konto ;-)

      Usuń
  11. Uwielbiam takie DIY! Stworzyć coś oryginalnego, to jest to! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne inspiracje,świetne pomysły najbardziej spodobało mi się to serduszko i sweterek z kokardą ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ochotę przerobić połowę szafy :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej podoba mi się ta koronkowa wstawka na plecach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. hej świetny blog ! my dopiero zaczynamy zachęcamy do odwiedzania i komentowania http://fashionablegirlsevaaluniaa.blogspot.com/ z góry dziękujemy / Luniaa

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzeba mieć cierpliwość do DIY :D Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne ♥ Ja bym raczej nie umiała ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. wycięte plecy mnie zachwycają! ;)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)