break


Cześć!
Krótko, bo zbliżają się zaliczenia i egzaminy na uczelni. Jedną prackę już oddałam, drugą dziś wydrukowałam i oddam w poniedziałek. W przyszłym tygodniu czekają mnie 4 zaliczenia, jedno w środę, reszta w piątek, w tym angielski. A tak poza tym to nic ciekawego. Z tego co się orientuję to niektórzy od dzisiaj zaczynają ferie. Pochwalcie się, więc jakie macie plany na spędzenie wolnego czasu ;-)
Mam również prośbę w sprawie przyszłych postów, o czym chcecie następny wpis?

stylizacja 092
parka - topshop.com, spodnie, nauszniki - Oasis, kozaki - overland.com, torba, bransoletka - JC Penney, naszyjnik - Mango, szal, koszula -nn



17 komentarze

  1. Ja studiuję zaocznie - w niedzielę mam kolosa z matematyki.. A za dwa tygodnie już egzaminy tylko przeróżne..

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia na zaliczeniach! Zestaw świetny, najbardziej podoba mi się koszula, parka i torba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja zaczynam ferie za tydzień:) powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały wpis i niezwykle ciekawy blog :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie
    http://dawidkwiatkowski-opowiadanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wielkie dzięki za odwiedziny! Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Przede mną to samo! Powodzenia!

    Świetny blog, będę obserwować :)
    W.
    www.dokultury.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie poczytałabym w następnym poście w co jesteś ubrana! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna Stylizacja! Powodzenia Życzę!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna ta bluzka z zestawu ! :)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)