zimowo-świąteczny post


Cześć!
Przygotowania do świąt u mnie już w pełni. Makówki zrobione, choinka ubrana. Jak co roku będzie barszcz z uszkami, filety z karpia, kapusta z grzybami, kapusta z grochem, pierogi z kapustą i grzybami. Dodatkowo będzie łosoś. W drugi dzień świąt będzie gęś i rolady. To tyle jeśli chodzi o moje tradycje wigilijne.  Przeglądając Wasze blogi zauważyłam ciekawy tag, który postanowiłam zrobić u siebie. Odpowiedzi znajdziecie klikając czytaj więcej. 

Wigilia to nie jest czas,
gdy jest prezentów moc
Wigilia to nie jest czas,
gdy potraw sto na stole
Wigilia to przepiękny czas,
Bożonarodzeniowy czas,
Gdy siedzimy wszyscy w kole,
 i mamy bliskich przy stole.
Z okazji Świąt Bożego Narodzenia
 życzę Wam nadziei, własnego skrawka nieba,
zadumy nad płomieniem świecy,
filiżanki dobrej, pachnącej kawy,
piękna poezji oraz muzyki,
pogodnych świąt zimowych,
odpoczynku, zwolnienia oddechu,
nabrania dystansu do tego, co wokół,
chwil roziskrzonych kolędą,
śmiechem i wspomnieniami.
 Spokojnych, zdrowych oraz wesołych Świąt!



Ulubiony zimowy lakier do paznokci?
biały, błękitny
Ulubiony zimowy produkt do ust?
carmex
Najczęściej ubierana część garderoby w zimę?
swetry
Ulubiony zapach związany z świętami?
pomarańcze
Ulubiony zimowy napój?
gorąca czekolada lub cappuccino czekoladowe :-)
Ulubiony świąteczny film?
Kevin, Listy do M oraz Sylwester w Nowym Jorku
Ulubiona świąteczna piosenka?
Z kolęd "Cicha noc", a z piosenek najbardziej lubię piosenkę Czerwonych Gitar 'jest taki dzień'
Ulubiona świąteczna przekąska/potrawa ?
barszcz z uszkami, makówki, pierogi z kapustą i grzybami
Ulubiona ozdoba świąteczna?
choinka
 
Plany na święta?
jak co roku, kolacja wigilijna w małym gronie rodzinnym z rodzicami, a w pierwszy dzień świąt przychodzi do nas mój brat z rodziną
Jak dekorujesz dom na święta?
nic specjalnego oprócz ubierania choinki i udekorowania okien
A jak Wasze przygotowania do świąt, choinki ubrane?

Inspiracje świąteczne:

23 komentarze

  1. Nie ma to jak Śląska tradycja :)
    u mnie też nigdy nie brakuje kapusty z grochem i grzybami, moczki czy kompotu z suszonych owoców. Poza tym pierożki, karp, ziemniaczki i grzybówka. Nie mogę doczekać się już jutrzejszej kolacji! Przy okazji chciałam życzyć zdrowych, wesołych świąt i spełnienia marzeń w nadchodzącym roku!
    Zapraszam do siebie!:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja moczki jeszcze nie miałam okazji nigdy spróbować ;)

      Usuń
  2. Ładna choinka :) Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za odwiedziny i miły komentarz! Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka duża ta choinka:D
    Ślicznie wygląda :D
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie z roku na rok jest skromniej, a my w świątecznej atmosferze gdzieś się mijamy. W sumie mam bardziej wrażenie, że wigilia to schemat niż radość chwili, więc już czekam na swoją wigilię ;)
    śliczna choinka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierogi z kapustą i grzybami to u mnie tradycja ;3
    nowy post zapraszam -------------> http://dreamscometrue4320.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna choinka! Chce Ci złożyć życzenia abyś dalej była taką wspaniałą blogerką i żeby wszystko Ci się w życiu układało.
    Jeśli byś miała czas to wejdź na mojego bloga to dużo dlamnie znaczy
    http://cosmeticsbeautyandfashon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. super choineczka.Wesolych Śwąt

    OdpowiedzUsuń
  9. łądna choinka i duuża :))
    szkoda,że śniegu nei ma, ale życze spełnienia marzeń i wesołych świąt oczywscie :))

    dodaje do obserwowanych
    http://lukaszmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. thx bardzo;) miło mi:)

    ps. co powiesz na follow;)?

    MERRY CHRISTMAS :) ***

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna choineczka :) wesołych :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna choinka. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wesołych świąt :)
    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna choinka :) U mnie w domu test "żywa" choinka co roku to w sumie też tradycja :)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie co roku sztuczna, a to dlatego że żywa szybciej traci igły :-)

      Usuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)