tag kosmetyczny


Witam Wszystkich :-)
Kiedy na dworze zimno trzeba się czymś rozgrzać. Ciepłym swetrem bądź kocem, ciepłym kakao, cappuccino lub herbatą albo lampką czerwonego wina ;-) Plany na dzisiejszy wieczór: chciałam obejrzeć jakiś świetny film, ale nie mam pomysłu. Może Wy macie do polecenia jakieś ciekawe filmy, oprócz horrorów ?
Na dzisiaj przygotowałam trochę dłuższy post, choć i tak skróciłam o 10 pytań mniej, które i tak nie pasowały do mnie, a dotyczyły używania kolorowych kosmetyków.
Życzę miłego czytania :-)
1.Ile razy dziennie myjesz swoją twarz?
ok. 3 razy dziennie
2.Jaki masz typ cery?
mieszany
3.Co jest obecnie Twoim ulubionym produktem do mycia twarzy?
Obecnie używam Nivea 5 w 1, który cenię za delikatność i zapach i skuteczność!
4.Czy używasz peelingów do twarzy?
Tak.
5.Jaka to marka?
Synergen, Nivea, Be Beauty, UnderTwenty
6.Jakiego kremu do twarzy używasz?
Żadnego.
7.Czy masz piegi?
Nie.
8.Używasz kremu pod oczy?
Nie.
9.Miałaś kiedyś problem z trądzikiem?
Tak, od czasu do czasu  :-)
10.Używałaś kiedyś tabletek przeciw trądzikowych?
Nie, na trądzik stosuję maseczki.
11.Jakiego podkładu używasz?
Podkład 01 Vanilia Synergen
12.Co z korektorem?
Nie używałam :-)
13.W jakiej tonacji jest Twoja skóra twarzy?
bardzo jasna
14.Co sądzisz o sztucznych rzęsach?
Nigdy ich nie zakładałam i nie założę!
15.Jakich narzędzi używasz do aplikowania makijażu?
Zazwyczaj podkład nakładam opuszkami palców, puder gąbką, a cienie specjanym pędzelkiem.
16.Ulubiony kolor cienia do powiek?
fiolety, brązy
17.Używasz kosmetyków mineralnych?
jeszcze nie
18.Ulubiona szminka?
rzadko używam, ale mam dwie

druga jest dwustronna: szminko-błyszczyk
19.Ulubiony błyszczyk?
uwielbiam błysszczyki :-)

20.Ulubiony róż?
Nie używałam jeszcze
21.Kupujesz kosmetyki na E bay/Allegro?
Nie
22.Lubisz kosmetyki z drogerii?
Tak
23.Czy kupujesz swoje kosmetyki od ulicznych sprzedawców lub na bazarach?
Nigdy
24.Czy chciałabyś chodzić na lekcje wizażu?
Nie, bo na codzień nie lubię się malować, a od święta sama potrafię zrobić sobie makijaż. Poza tym instrukcje można znaleźć w internecie.

25.Czy zdarza Ci się niezdarnie nakładać makijaż?
Czasami.
26.Lubisz kolorowe makijaże?
Rzadko się maluję :-)
27.Która gwiazda wg Ciebie ma zawsze świetny makijaż?
Ashley Tisdale
28.Jeśli miałabyś wyjść z domu używając tylko jednego produktu, co by to było?
podkład
29.Czy wychodzisz z domu, bez makijażu?
Tak
30.Czy sądzisz, że wyglądasz dobrze bez makijażu?
Tak :-)

Życzę miłego wieczoru, tym co dotrwali do końca, bo mam niespodziankę w postaci kodu do sheinside. Sheinside oferuje rabat 15% na hasło: party1205. Ważne do 13 grudnia br.

20 komentarze

  1. Polecam Kapitan Phillips, Oglądałam wczoraj i bardzo mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio kupiłam sobie balsam do ciała i mega poprawiłam sobie tym humor.
    Pozdrawiam!:)
    [moje-kolorowe-marzenia]

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię ten żel z Nivea. Fajny ten tag :p A jeśli chodzi o film to polecam "Idealne matki", wczoraj oglądałam i bardzo mi się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam taki sam żel nivea, jest świetny ;)
    http://labelsout-lifedesigners.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. oj filmów to dużo mam do polecenia ale na dziś moze mój biegun? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post, niestety ja nie lubię tego podkładu bo mi się nie sprawdza ; /

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dotrwalam z przyjemnością do końca :) Uwielbiam kosmetyki, zwłaszcza w chłodne zimowe wieczory, tak niewiele a endorfiny up up up :)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  8. super:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/12/today.html

    OdpowiedzUsuń
  9. ja ostatnio wracam do klasyki - Prette Women :)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Co do filmu to nie polecę bo sama szukam jakiś fajnych:) Aaaa szmineczki, błyszczyki, moja ulubiona część z kosmetyków:D

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję za propozycje filmowe, postaram się każdą w wolnym czasie obejrzeć :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny tag ☺
    Jeżeli chodzi o film to
    http://www.cda.pl/video/567189d/Jestem-numerem-cztery-caly-film-2011-Lektor-PL
    kilka dni temu oglądałam jest świetny ☺

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam taki błyszczyk brązowawy, ale już po nim, zestarzał się x.x
    Polecam Ci film Uprowadzona - nieźle trzyma w napięciu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. podkład ten z rossmana miałam :D
    http://majlena-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ja tam nie ruszam sie z domu bez mojego nowego tuszu <3
    dziś post o nim ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny tag :)
    Też używam ten żel do twarzy z Nivea :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Awesome.
    Want to follow each other on GFC, Bloglovin, FB and Twitter? Love
    New Post Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  18. Trochę się o Tobie dowiedziałam z tego postu. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)