świąteczne stylizacje


Cześć!
Przygotowałam trzy stylizacje, które mogą być inspiracją dla tych, którzy jeszcze nie wiedzą co założyć podczas wigilijnej kolacji oraz na spotkania świąteczne z rodziną i znajomymi.
Pierwsza stylizacja jest typowo dla młodzieży, czyli dla mnie. Połączyłam tutaj koszulę w kropki zamiast zwykłej białej koszuli z czarnymi zwykłymi spodniami. Dominują tutaj 3 klasyczne kolory.


stylizacja 084
koszula - John Lewis, blezer - New Look, spodnie - wallisfashion.com, buty - profilefashion.com, torebka - Asos, bransoletka - Nelly, kolczyki - Monki, naszyjnik - ylang23.com
Druga stylizacja to coś dla pań w wieku 30-40, choć młodsze również będą dobrze wyglądały.
stylizacja 083
bluzka - selectfashion.co.uk, blezer - New Look, spódnica - BooHoo, rajstopy - Betsey Johnson, baleriny - accessorize.com, torebka - J C Penney, pierścionek - Max&Chloe, kolczyki - Marc Jacobs, naszyjnik - cwonder.com
Ostatnia stylizacja skierowana jest bardziej ku dojrzałym kobietom. Połączyłam tutaj bordo z ponadczasową kratą. Jako element biżuterii wybrałam perły.
stylizacja 085
sukienka - glamorous.com, blezer - Oasis, rajstopy - francescas.com, buty - farfetch.com, kopertówka - Pull&Bear, biżuteria - J.Crew


Szukasz inspiracji na święta, kliknij tutaj

16 komentarze

  1. w 1 buty mi nie zbyt pasują, w 2 dałabym spodnie do baskinki, ale 3 jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Każda z nich mi się spodobała!

    OdpowiedzUsuń
  3. I love the third set!!
    Follow me on http://laviecestchic.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne stylizacje:) byłam ubrana pobnie jak w 1xd:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na Wigilię zakładam zawsze ładne buty - szpilki lub po prostu baleriny więc takie śniegowce nie za bardzo mi pasują ;) Ale ogólnie będę się trzymac w podobnym temacie. W Wigilie będzie bordo a w drugi dzień świąt na pewno spódnica w kratę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdyby w pierwszej zmienić buty to idealnie <3 Wpadnij do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładne te stylizacje :)
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne stylizacje! Wspaniałych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwsza stylizacja jest dla osób, które wolą płaskie obuwie, a w balerinach jest im zimno :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Druga i trzecia jest boska! :)

    alexshia-a.blogspot.com | alexshia.tumblr.com | Wesołych Świąt kochana!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy zestaw świetny. :) !

    OdpowiedzUsuń
  12. Weeeesooołych!!! :) Śliczne stylizacje :)

    JULIABLOGER.BLOGSPOT.COM <----- Klik :)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)