sukienki z Biedronki


Cześć!
Do końca starego roku pozostało już tylko kilka dni. Ci co robią zakupy w Biedronce na codzień z pewnością już zauważyli 4 piękne sukienki zaprojektowane specjalnie dla sieci sklepów Biedronka przez studentów łódzkiej Akademii Sztuk Pięknych. Trzeba przyznać, że są bardzo piękne. Szara sukienka z czarnymi lamówkami z boku podoba mi się najbardziej. Każda z sukienek kosztuje 79 zł i jest zapakowana w tekturowym eleganckim pudełku. Poniżej stworzyłam 4 zestawy z owymi sukienkami.
Dzisiaj sukienki młodych projektantów kosztują zaledwie 79 zł, lecz w przyszłości ich kreacje będą o wiele droższe, więc lepiej teraz kupić niż wcale.
A Wam która sukienka podoba się najbardziej? A może już kupiliście sobie?
stylizacja 089
sukienka - Daria Krawczyk, płaszcz - only.com, buty - bodycentral.com, kopertówka - Warehouse, kolczyki - bluenile.com, naszyjnik - 6pm.com, pierścionek - topshop.com 
stylizacja 088
sukienka - Joanna Filipska, futro - desireclothing.co.uk, buty - yoox.com, kopertówka - yesstyle.com, bransoletka - etsy.com, kolczyki - JCPenney, naszyjnik - sheknows.com 
stylizacja 087
sukienka - Maria Iwaniszewska, kamizelka - cavenders.com, buty - conleys.de, kopertówka - charlotterusse.com, pierścinek, kolczyki - shopbop.com, naszyjnik - amazon.com 
stylizacja 086
sukienka - Damian Konieczny, żakiet - House of Fraser, buty - heels.com, kopertówka - forzieri.com, bransoletka - kewelco.com, naszyjnik - the magic of macy's, kolczyki - amazon.com 


17 komentarze

  1. Najbardziej podoba mi się pierwsza sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzecia najbardziej mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie widziałam sukienek w Biedronce. ale jak jutro tam pójdę to zobaczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne stylizacje stworzyłaś ☺
    Mi najbardziej podoba się ta 1 sukienka.
    Wesołych świąt i szczęśliwego nowego roku!
    W wolnej chwili zapraszam☺
    Pozdrawiam cieplutko Martyna! ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post. Nie wiedziałam że w Biedronce są sukienki. Może pujde tam na zakupy.
    W wolnym czasie zapraszam na mojego bloga!
    http://cosmeticsbeautyandfashon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi też szara wpadła w oko ;) Jednak mam już i tak za dużo sukienek niż okazji by je nosić ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobaja mi sie ostatnie buty:) nie wiedzialam, ze w biedronce mozna kupic sukienke:) ja tam wole spodniczki, a poza tym, nie planuje nigdzie jechac, wiec chyba sie nie skusze:)
    www.ewelina-rybcia-inspiracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. zadna nie wpadla mi w oko:)

    OdpowiedzUsuń
  9.  Świetny blog i ładne zdjęcia :) ♥

    Podoba mi się szata graficzna! Pomyślnego prowadzenia bloga życzę!



    Zapraszam na mojego bloga: www.turqusowa.blogspot.com

    Jeżeli Ci się spodoba - zaobserwuj go, a na pewno odwdzięczę się tym samym. Wracam do reaktywacji bloga i nadrabiam stracony czas - chciałabym dobić do 600 obserwatorów ;)


    OdpowiedzUsuń
  10. sukienki na zimę w sam raz:)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  11. sukienki zupełnie nie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne są ! tylko dobrać odpowiednie dodatki <3
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. nawet fajne te sukienki :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie stylizacje są świetne. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne te sukienki :)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)