peeling myjący wygładzający Joanna Naturia


Witam!
Przychodzę do Was dzisiaj z osobistą recenzją peelingu Joanny - kiwi i truskawka. Gdyby nie sklep Biedronka, to nie byłoby tej recenzji, bo właściwie nigdzie indziej nie spotkałam się z nimi.
Opakowanie:
Plastikowa buteleczka o pojemności 100 ml z zamnięciem na klik. Szkoda, że przy małej ilości nie można odwrócić buteleczki, aby ułatwić sobie dozowanie. Konieczne jest cięcie opakowania.
Konsystencja:
Przyjemna maź o owocowym zapachu z wyraźnie wyczuwalnymi drobinkami.
Działanie:
Za pomocą peelingujących drobinek wygładza oraz oczyszcza i odświeża, ale również nawilża skórę. Dzięki ekstraktowi owocowemu skóra przyjemnie pachnie, nawet do 1 godziny! Naprawdę pisząc tego posta czuję jeszcze zapach truskawek :-)
Dostępność:
Ja kupiłam na promocji letniej w Biedronce, ale już ich tam nie znajdziecie.
Cena:
Nie pamiętam już, bo kupowałam w wakacje. Ok. 3-4 zł.
Plusy:
  • gładka i miła w dotyku skóra
  • oczyszczona i nawilżona skóra
  • zapach
  • cena
Minusy:
  • dostępność, bo poza Biedronką nigdzie ich nie widziałam
Poza truskawką i kiwi, mam jeszcze aronię i czarną porzeczkę, a jaki jest Wasz ulubiony zapach?
Miłego wieczoru, idę uczyć się angielskiego na jutro ;-)

6 komentarze

  1. Ojej, ja to te peelingi wszędzie widzę.. Bardzo je lubię, szczególnie kiwi, chociaż mogłyby moim zdaniem być lepszymi zdzierakami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kiedyś kupowałam w małej drogerii a teraz faktycznie nie wiem czy gdzieś poza Biedronką są :) Mam truskawkowy, jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię te peelingi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te peelingi są świetne!! <3
    uwielbiam wszystkie zapachy!!
    Co do dostępności to znajdziesz je w sklepach kosmetycznych, drogeriach, ale takich małych(na szczęście mam do nich dostęp cały czas u mnie w sklepie ;) )
    Będziesz chcieć to mogę Ci podesłać ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli chodzi o dostępność to jest ich dużo w sklepach Społem, ABC, zdarzają się w Żabce,jeśli chodzi o jakość to mała wydajność, piękny zapach, no i delikatnie odświeża skórę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Great products <3

    Lovely greetz from germany.

    xoxo
    Ina :*

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)