Peeling do cery trądzikowej


Witam ;-)
Dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednią notką. Niektóre z filmów dopiero niedawno weszły na ekran kinowy, więc sobie trochę poczekam aż będą na DVD. W weekend planuję obejrzeć "Znów mam 17 lat" na TVN oraz "Pretty woman" na TVP1. A dzisiaj też będzie kosmetycznie, bo mam dla Was recenzję peelingu z serii Synergen, który kupowałam 2 miesiące temu. Wg producenta przeznaczony jest do cery trądzikowej.
Opakowanie:
Peeling jest zawarty w plastikowej tubce z zamknięciem na klik. 
Konsystencja i zapach:
Peeling zawiera ścierne granulki peelingujące, dość grube, więc niektórym może przeszkadzać. Bez zapachowy.
Działanie:
Za pomocą mikrogranulek peelingujących usuwa nadmiar sebum. Cera jest czysta, odświeżona i matowa. Nie należy stosować częściej niż 2 razy w tygodniu.
Cena i dostępność:
Ceny nie pamiętam, ponieważ 2 miesiące temu kupowałam, a skleroza to moja siostra rodzona (jak to w reklamie słyszłam nie raz) hehe ;-) Pamiętam, że kupowałam w Rossmannie, poza tym jest znaczek na opakowaniu. 
Plusy:
  • bezzapachowy
  • niska cena
  • świeża i matowa cera
Minusy:
  • dość gruby zdzierak, choć mi to nie przeszkadza
Mieliście już powyższy peeling kiedyś? Jakie są Wasze opinie?

ps. jeśli możecie to klikajcie w banery w bocznej kolumnie :-)

7 komentarze

  1. ja osobiście nie używam tego typu kosmetyków, ale dobrze wiedzieć, że są :)
    zauważyłam zmianę tła, jest bardzo ładne:)
    pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. musi być super
    http://rozaliafashion.blogspot.com/
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie używałam :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja używam peelingu z garniera ale już mi się kończy więc ten wypróbuję *-*
    Ciekawy blog- będę zaglądać
    http://modowyfreestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio mam jakąś manię peelingowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ostatnio używałam peelingu kawowego,ale jednak tak mocny zapach nie był dobrym rozwiązaniem..

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)