paznokcie, make-up, fryzury - pomysły na sylwestra/karnawał


Witam!
To już jutro - ostatni dzień starego roku - noc sylwestrowa. Jak co roku zarówno w makijażu, jak i na paznokciach dominuje brokat i wszystko, byle tylko się błyszczało. Poszukałam kilka inspiracji na zabawę sylwestrową, jak i okres późniejszy, czyli karnawałowy.
Brokat ładnie wygląda na paznokciach, ale kiedyś trzeba go zmyć. Nie jest to rzeczą łatwą, ale nie niemożliwą. Prosty trik na zmycie lakieru z dodatkiem brokatu: należy zwilżyć kawałek chusteczki/płatka kosmetycznego zmywaczem do paznokci i przytrzymać około 1 minuty. Jest jeszcze jedna opcja, aby przykleić do płytki paznokciowej nawilżone płatki kosmtyczne. Po minucie o wiele łatwiej lakier schodzi.



23 komentarze

  1. Świetne inspiracje :)
    Ja jutro bardzo klasycznie: rozpuszczone włosy, makijaż brązowo-złote smokey, a paznokcie na czarno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli chodzi o włosy to ja podobnie, makijażu brak, tylko paznokcie pomaluje jeszcze nie wiem na jaki kolor :-)

      Usuń
  2. Świetne paznokcie, czwarta propozycja fryzury jest super, uwielbiam takie naturalne uczesania! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też, bo naturalne uczesania teraz są na topie :-)

      Usuń
  3. Podoba mi się pierwsza fryzura:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te paznokcie, ja sama planuję zaraz pomalować swoje lakierem z brokatem, chociaż fakt, że zmywanie go jest troszkę trudniejsze. Na pewno jednak wypróbuję Twoje rady : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysły na fryzurę, makijaż oraz na sylwestrową noc i karnawał. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne fryzury, na pewno którąś wykorzystam :)
    obserwujemy?
    http://stylofthemostimportant.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super <3 Bosko pomalowane paznokcie :) Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oryginalne stylizacje, szczególnie jeśli chodzi o paznokcie.
    Zapraszam do siebie!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. zaobserwowałam , teraz Twoja kolej :)
    również wszystkiego co najlepsze :)
    http://stylofthemostimportant.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Na Sylwestra fryzurki jak znalazł! ;-) i mega paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, idealne inspiracje sylwestrowe :) kazdy znajdzie cos dla siebie!
    lacze pozdrowienia noworoczne, zycze samych sukcesow! zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  12. ja chcę takie złoty cień do powiek, boski! ;)
    a brokatowe pazurki przepiękne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne pomysły!! szkoda że dopiero dzisiaj to zobaczyłam :P. Ale na pewno zainspiruję się tymi zdjęciami w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Post genialny, świetne te fryzury :)

    OdpowiedzUsuń
  15. super inspiracje :) i dobra rada ze zmywaniem paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Biało-różowe paznokcie przypominają mi maliny w śmietanie :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  17. fantastyczne inpiracje :) szczególnie fryzury mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  18. Inspiracje mega! Zdjęcia z fryzurkami świetne, popróbuje, bo mam postanowienie na 2015, że będę bardziej przykładać się do tego co mam na głowie:P

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)