nawilżający krem do rąk z olejkiem migdałowym i masłem shea


Cześć!
16 okienek kalendarza adwentowego już puste, to oznacza za 8 dni święta. W środę mam kolokwium z gospodarki wodnej, potem piątek i WOLNE!!!
Zima to czas kiedy nasze dłonie wymagają szczególnej pielęgnacji (o pielęgnacji ogólnej pisałam już kiedyś post, tylko teraz kiedy wpisuje jakiś tekst do wyszukiwarki to nie widzę wyników wyszukiwań).
Dwa tygodnie temu byłam w Lidlu i kupiłam nowy krem do rąk z serii Cien. Dzisiaj parę słów chciałam o nim napisać.
Opakowanie:
Krem jest zawarty w podłużnym plastikowym opakowaniu zamykanym na klik.
Konsystencja i zapach:
Delikatna maź o przyjemnym zapachu, co sprawia, że przez pierwsze godziny nasze dłonie nie tylko są chronione, ale również przyjemnie pachną.
Działanie:
Nawilża wysuszoną skórę.
Plusy:
  • zapach
  • cena, ok. 3-4 zł
  • dostępność, sieć sklepów Lidl
  • nawilżona skóra na rękach
Minusy:
  • brak
Jestem ciekawa Waszych opinii, czy mieliście już ten produkt ?



ps. następny post to inspiracje świąteczne.

10 komentarze

  1. Musi być fajny, do tego tani ;-))) piosenka Ashley całkiem fajna. Tylko o co chodzi z tymi linkami pod teledyskiem :D?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. służą do klikania, bo dostałam od ahaishopping plik ze słowami kluczowymi, żeby wkleić do posta :-)

      Usuń
  2. Nie miałam :) ale uwielbiam takie migdałowe zapachy

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy produkt. Ja jeszcze nie miałam kosmetyków z tej firmy. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam i bardzo lubię kremy z tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę jutro będą w lidlu skusić się na niego ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam, ale chętnie bym wypróbowała :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam krem z body resort, trafiłam na niego mega przypadkiem, ale pachnie tak oszałamiająco, że wszyscy w pobliżu go czują, jak nałożę:P Ale o Cieniu też słyszałam dobre rzeczy;-) zapraszam do siebie na konkurs.

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie również post o kremach do rąk. Zapraszam do lektury.

    Bardzo fajny blog. Gratuluję!
    Zapraszam w wolnej chwili do mnie.
    Obserwuję i będę tutaj zaglądać częściej.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zapach mnie kusi:D
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)