Siedem dusz



Fabuła:
Film opowiada historię zwykłego urzędnika podatkowego, Bena Thomasa (Will Smith), który znajduje się w depresji i ma poczucie winy za błędy z jego przeszłości. Postanawia pomóc siedmiu obcym i ciężko chorym osobom, w tym niewidomemu pianiście, Ezra Turner (Woody Harrelson) i pięknej Emily Posa (Rosario Dawson).
Moja opinia:
Film ten to pełna tajemnic, zaskakująca historia miłosna, która zmusza do odpowiedzi na trudne tematy życia i śmierci, żalu i przebaczenia, przyjaźni, miłości i odkupienia. Film "Siedem dusz" opowiada o związkach, które w nieoczekiwany sposób łączą ze sobą ludzkie losy. Polecam ten film osobom, które uwielbiają filmy opowiadające o ludzkich dramatach.
 Ocena:
+5/6
Oglądaliście już ten film?
Jakie Wy polecacie filmy na weekend?

13 komentarze

  1. Nawet mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widziałam tego filmu, ale słyszałam, że jest fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje się ciekawy,na pewno obejrzę;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę go koniecznie obejrzeć jutro ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię :) Ostatnio leciał w tv to znowu oglądałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądałam już dawno, nawet ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zawsze gdy oglądam ten film bardzo się wzruszam, jak dla mnie jest piekny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny blog, ciekawe posty :)
    Może wspólna obserwacja ? (napisz u mnie)
    Jeśli mogłabyś to bardzo proszę o poklikanie w linki u mnie :)
    Dla Ciebie to chwila a dla mnie bardzo ważne:)
    Z góry dziękuję :)
    sialalala96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny film godny polecenia, płakałam na nim jak bóbr :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie oglądałam, chyba czas obejrzeć :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam filmy ,w których gra Will Smith :)
    pozdrawiam , klikniesz w napis na końcu posta ?z góry dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobał mi sie aczkolwiek zakończenie pełne sprzeczności - nad nim można by podyskutować ale moze nie bede robic spoilera nikomu :D

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)