rutyna


Witam!
Coraz mniej czasu mam na pisanie postów, miałam dodać post o zawartości mojej torebki, ale nie miałam kiedy zrobić zdjęć do tego postu. Na uczelni zaplanowane mam już 3 projekty: 2 z gospodarki wodnej (jeden duży prosty, drugi krótki, ale i tak nie wiem gdzie mam szukać informacji o "pole sygnalizacyjne"), a 3 też prosty, bo trzeba opisać wybrany teren, na którym dokonano procesu rekultywacji (zagospodarowania), czyli to o czym pisałam swoją wcześniejszą pracę dyplomową tylko w krótszej wersji. A z angielskiego też mamy już zapowiedziane pierwsze kolokwium. Poza sprawami studenckimi właściwie nic ciekawego.
Zrobiłam stylizację na polyvore z 4 rzeczami z sheinside.com, mam nadzieję, że Wam się spodoba?
stylizacja 077
mgiełka, bluza, spodnie, płaszcz - sheinside, torba - John Lewis, szal - ae.com, zegarek - iloko.pl, buty - C&A


Co tam u Was ciekawego?
ps. przypominam o klikaniu w baner sheinside i persunmall, kto kliknie kilka razy, i napisze mi o tym, wyróżnię wasze blogi w następnej notce :)

16 komentarze

  1. Super! Apaszka idealnie pasuje do koszuli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam coraz mniej czasu na pisanie...
    ta piosenka jest super :D
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny płaszcz i bluza!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam rzeczy z sheinside:D

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo się podoba. ;) najbardziej chyba ta koszula. ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie na konkurs. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. podobają mi się, ale niestety ich cena jeszcze odstrasza.

      Usuń
  7. co studiujesz? :) chyba coś podobnego do mnie bo rekultywacja i gospodarka wodna nie są mi obce :D
    kukniJ!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. geografia - Zintegrowane Gospodarowanie Środowiskiem :)

      Usuń
  8. Koszula w kwiatki jest genialna, sama mam taką :)

    Zapraszam serdecznie na letmelook.blogspot.com, miło będzie jak wpadniesz do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny płaszcz i szalik ♥ ☺
    Ps.W wolnej chwili zapraszam...

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, nosiłabym bardzo, wszystko ♥♥♥
    btw, właśnie nominowałam Cię do LBA, bo tak :)
    szczegóły tu:
    http://livingwithpepe.blogspot.com/2013/11/ladies-and-dogs-liebster-blog-award.html
    xoxo ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. thanks for all you're nice comments in my blog baby. i really think you're great

    here you have my facebook page for if you want to follow me there:

    https://www.facebook.com/pages/showroomdegarde/121926074585642?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję wszystkim za miłe słowa :*

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)