listopadowe stylizacje


Witam!
Coraz zimniej na dworze, więc kto jeszcze nie wyciągnął z dna szafy zimowych kurtek, butów oraz szali, czapek i rękawiczek, to niech nadrobi zaległości. W trzeciej stylizacji jest identyczna parka jaką ja mam, i którą kupiłam miesiąc temu w Lidlu. Wszystkie stylizacje nadają się jako codzienny strój do szkoły i na uczelnię. Jak tylko weszłam na stronę coco-fashion to od razu weszłam w zakładkę z tunikami, ponieważ to moja ulubiona część garderoby. Nie przepadam za krótkimi bluzeczkami. W drugiej stylizacji połączyłam tunikę ze spodniami z modnymi ostatnio zipami. Pierwsza stylizacja to połączenie brązów, pasteli, kraty i dżinsu. Druga to fiolety i futerko. W trzeciej stylizacji połączyłam granatową tunikę z dodatkami w kolorze kobaltu i filcową torebką. Buty z trzeciej stylizacji najbardziej przypominają moje, które mogliście zobaczyć na moim fanpage'u.

stylizacja 081
płaszcz - sheinside, spodnie - sheinside, zegarek - 2bstores.com, kolczyki - kohls.com, szal - forevernew.com, nauszniki - alannnahhill.com.au, tunika, torba - coco-fashion.pl, buty - pasart.pl
stylizacja 080
kurtka - amazon.com, spodnie - charlotterusse.com, zegarek - Dorothy Perkins, kolczyki - debshops.com, szal - piperlime.gap.com, tunika, torba - coco-fashion.pl, buty - muszkieterki.pl
stylizacja 079
parka - John Lewis, spodnie - ae.com, bransoletka - Oasis, zegarek - amazon.com, kolczyki - New Look, szal - coast-stores.com, tunika, torba - coco-fashion.pl, buty - nn

Życzę miłego popołudnia i wieczoru :-)
ps. proszę poklikajcie trochę w banery na blogu.

10 komentarze

  1. Świetne stylizacje, szczególnie pierwsza i ostatnia ;)
    Świetny wygląd, widzę że trochę zmian nastąpiło : ))

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem u Ciebie pierwszy raz i przyznam, że Twój blog robi bardzo fajne wrażenie, bardzo dobry klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne Stylizację! ♥ Jednak najbardziej podoba mi się ta 2 ☺
    W wolnej chwili wpadnij ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwszy zestaw bardzo fajny :))

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)