casual outfit


Hej!
Na początku chciałabym podziękować za wszystkie komentarze pod poprzednią notką :-) Dłuuugi weekend minął, następny za tydzień (9-11 listopad). Nie liczni wiedzą już, że w ostatnim tygodniu kupiłam sobie parkę w lidlu, a w poprzednim poście mogliście zobaczyć, że mam również zakolanówki z biedronki. Tak zastanawiałam się, czy ubrać je na jegginsy do botków. Co Wy na to?

stylizacja 076
sweter - debenhams.com, mgiełka - thehut.com, parka - H&M, zakolanówki - H&M, jegginsy - bardot.com.au, torba - H&M, szal - lapurse.com, nauszniki - aeropostale.com, botki - pantofelek24.pl, zegarek - iloko.pl, pomadka - carmex

14 komentarze

  1. Zakolanówki do legginsów jak najbardziej ;)

    obserwujemy?
    http://mali-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na mojego początkującego bloga o fotografii: http://adrian-fotoblog.blogspot.com jeśli ci się spodoba to możesz dodać komentarz lub dodać dodać do obserwowanych na pewno się odwdzieczę

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny outfit ;-)
    Fajna kurtka i buty :D
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja własnie muszę zakupić zakolanówki ;) No i ja raczej nie nałożyłabym ich na legginsy ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem zakolanówki z botkami wyglądają bardzo fajnie ;)
    Świetny zestaw, a szczególnie parka <3

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam kurtki typu parka <3
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko cudowne:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/burgundy-is-great.html

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję Wam za komentarze :)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)