bluzy by sheinside


Witam!
Chciałabym Wam dzisiaj zrobić mały przegląd bluz, które znajdziecie na stronie sheinside.com Zapewne już znacie i kojarzycie sheinside.com Ich asortyment codziennie powiększa się o nowe produkty. Znajdziecie tam wszystko co jest Wam potrzebne do stworzenia własnych stylizacji. Od kurtek, płaszczy i marynarek, poprzez bluzki, bluzy, swetry, koszule, spodnie aż po biżuterie oraz akcesoria do makijażu i stylizacji włosów.
W tym poście skupiłam się tylko na bluzach. Jeśli pod bluzę założymy przykładowo koszulę z kołnierzem (może być mgiełka), to już mamy świetny look na uczelnię, a nawet do pracy.
Co myślicie o asortymencie sheinside?

 klik - klik - klik - klik
 klik - klik - klik - klik
 klik - klik - klik - klik
 klik - klik - klik - klik - klik

ps. jeśli możecie to poklikajcie trochę w linki sheinside.com

17 komentarze

  1. podoba mi się bluza z lwem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak zwykle fajne rzeczy wynalazlas, bluzy sa piekne...

    OdpowiedzUsuń
  3. WoW! A ja unikałam bluz jak ognia! Lubię się ubierać elegancko, więc zamiast bluzy wybieram sweterek, ale te ze zdjęć bardzo mi się podobają! :) Są śliczne i kobiece :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mają super rzeczy, a ja miałam z nimi współpracować ale się nie udało

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie wyglądam dobrze w takich bluzach bez kaptura. Chyba chodzi o ten ściągacz na dole :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zestawienie ;))
    ja dalej obawiam się zakupów ubrań przez neta :(((

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluza z lwem jest świetna!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. bluza w jaskółki jest super!!!
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta z zebrami jest super :) Ale ja niestety za stara na takie jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie mega inspirujące!

    OdpowiedzUsuń
  11. virtualcabinetofbeauty.blogspot.com - Zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  12. Te bluzy faktycznie są bardzo ciekawe - niektóre wpadły mi w oko!

    OdpowiedzUsuń
  13. niektóre są na serio świetne

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)