Under Twenty peeling myjący przeciw zaskórnikom


Hej!
Tak jak obiecałam, już dzisiaj pierwsza recenzja - peelingu myjącego przeciw zaskórnikom z Under Twenty.
Opinia producenta:
Moja opinia:
Peeling jest zawarty w opakowaniu z zamknięciem na klik, co jest bardzo wygodne. Po użyciu skóra jest oczyszczona, odświeżona, matowa. Za pomocą peelingu średnioziarnistego skóra jest również wygładzona, bez śladów zaskórników. Peeling zawiera składniki aktywne, w tym salicylan sodowy, kwas migdałowy, wygładzające perełki oraz wyciąg z lukrecji. Raczej nie polecałabym osobom z cerą nadwrażliwą. Z powodu aktywnych składników i dość mocnego peelingu (choć bywają mocniejsze) należy stosować go 2-3 razy w tygodniu. Dostępność: ja kupiłam go przy okazji w Biedronce, prawdopodobnie w lipcu, ale w Rossmanie też chyba jest. Czy kupię ponownie? Jak gdzieś zobaczę, to z pewnością TAK!
Ocena: 5/6
Mieliście go kiedyś?

18 komentarze

  1. właśnie go używam i gorąco polecam! Jeden z moich ulubionych. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli się ma duże, ropne pryszcze to lepiej peelingów nie stosować bo wszystko rozniosą :(
    Ja go nie kupię, bo nie mam poniżej 20 lat i nie lubię firmy Lirene ;D
    Do tego wolę żele o jednolitej konsystencji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wiekowo już sie nie mieszcze;P hehe :)) ale produkty under 20 są bardzo fajne:)

    New Post

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też już wiekowo się nie mieszczę, ale pomagaja wiec kupuje :)

      Usuń
  4. kiedyś go miałam i używałam under 20 , sprawdzały się te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jesli chodzi o ten kod do daty w kółku to ja też robiłam coś źle, bo też nie działał, Cathy powiedziała że brakowało mi coś w kodzie/szablonie i dlatego ona mi zrobiła tą datę w kółku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mialam go i byl dobry:D
    rozaliafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. nie przepadam za kosmetykami Under 20, nie działają na mnie :c

    OdpowiedzUsuń
  8. z under twenty miałam tylko podkład, z którego byłam bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie używałam ;) ja wolę peelingi z garniera ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. You have a nice blog :) I follow you via GFC, follow me back? If you want to follow me via Facebook let me know and I will follow you back :) x

    OdpowiedzUsuń
  11. peelingi bardzo fajnie oczyszczają twarz! polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam peelingi, które matują skórę, a nie tylko oczyszczają ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. ja miałam chyba ten kupić, ale na razie na under20 się zawodzę, więc jedynie co kupiłam niedawno termoaktywny peeling z under20:)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)