Synergen maseczka przeciwtrądzikowa


Hej!
Witam w piątek, pierwszy dzień weekendu, w którym śpimy godzinę dłużej (tak, w nocy z soboty na niedzielę cofamy wzkazówki zegarka o 1 godzinę do tyłu). 
Była mała przerwa między postami, ponieważ postanowiłam pisać co drugi dzień, zamiast codziennie. To wpłynie korzystnie na ilość komentarzy pod postami, bo będziecie mieć więcej czasu na doczytanie postu. A także na ilość wyświetleń danego posta, np. poprzedni miał 100 wyświetleń.
W dzisiejszym poście chciałabym Wam zdać recenzję na temat mojej 3 maseczki. I muszę powiedzieć na wstępie, że do trzech razy sztuka, bo z tej jestem najbardziej zadowolona. Pierwsza recenzja klik, druga klik. Chciałam trochę rozjaśnić zdjęcia, ale chyba przesadziłam :)
Moja opinia:
+5/6
Już po pierwszym użyciu moja skóra twarzy była odświeżona i bez zanieczyszczeń, a także co zauważyłam jakby miękksza. Zgadzam się z producetem, że maseczka oczyszcza cerę aż do głębi z porów. Maseczka zawiera specjalną formułę z kwasem salicylowym, który zapobiega rozmnażaniu się bakterii. Jeśli chodzi o konsystencję, to maseczka ma postać białej maźi, która bez problemu rozprowadza się na twarzy, nie spływa, tylko zasycha po 15 minutach. Zapach był nie wyczuwalny, czyli na plus, bo nie lubię jak jest zbyt intensywny jak w przypadku maseczki siarkowa moc.
Plusy:
+ cena
+ zapach
+ oczyszczona, odświeżona i zdezynfekowana skóra
+ konsystencja
Minusy:
- w moim przypadku brak!

Stosowaliście ją już kiedyś na swoich twarzach?

17 komentarze

  1. Obserwujemy ?
    Jeżeli tak to zacznij : ) Odwdzięczę się tym samym :D
    Pozdrawiam !
    http://typicalifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi świetnie, gdzie można ją dostać?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę ją koniecznie kupić!
    Pozdrawiam! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna recenzja,fajnie sie czytało :D

    Zapraszam na mojego bloga :
    http://wana-wanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy jej nie używałam, może czas spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. używałam ,świetna jest ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę się przyznać, że nigdy nie miałam problemów z twarzą i żadnej maseczki, czy czegoś innego nie stosowała, ale jeśli ktoś ma z tym problem to mam nadzieję, że im ona pomoże:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog <3
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo, chętnie też wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie maseczki nigdy nie działają ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Tej maseczki jeszcze nie miałam ! A brzmi ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  12. Słyszałam że jest niezła:D

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)