stylizacje z kapeluszem w roli głównej


Witam!
Jesienią 2013 nastała moda na kapelusze, ja osobiście jakoś nie widzę się w tym nakryciu głowy, aczkolwiek pierwsza stylizacja jest w moim stylu, druga również. Natomiast trzecia jest bardziej elegancka, na specjalne okazje. Mam nadzieję, że stylizacje Wam się spodobają :-)

stylizacja 074
sweter - boohoo.com, tank top - theiconic.com, płaszcz - cichic.com, boyfriends - Victoria Beckham, buty - solesociety.com, torba - H&M,  kapelusz - uniqlo.com, szalik - vila.com


stylizacja 073
koszula - forevernew.com, kurtka - owntherunway.com, spodnie - H&M, buty - aeropostale.com, torba - H&M,  kapelusz - Vince Camuto


stylizacja 075
sukienka - tally weijl, blezer - zalando, szpilki - solesociety.com, kopertówka - solesociety.com, zegarek - Dorothy Perkins, kolczyki - Betsey Johnson, naszyjnik - comparestoreprices.co.uk, kapelusz - 2bstores.com

26 komentarze

  1. Mam kapelusz - taki w drugiej stylizacji. Ale jakoś w nim nie chodzę, nie wiem czemu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się drugi komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. *Podoba mi się druga stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 2 bardzo fajnie Ci wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 2 stylizacja najlepsza:)

    Zapraszam na letmelook.blogspot.com, miło będzie jak zajrzysz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. kapelusz to mój nieodłączny dodatek jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię kapelusze na kimś, ale też się w nich jakoś nie widzę :p
    http://magia-siostr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. mega jest ta druga stylizacja ! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję za każdy komentarz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne kapelusiki ! niestety do mnie nie pasują ;( A szkoda

    OdpowiedzUsuń
  11. stylizacja nr 2 idealna. Przemawia do mnie w 100 % Lubię takie posty o inspiracjach, nie zawsze można to kupić ale inspirację sa jak najbardziej ok;) jeśli masz ochotę to zapraszam do mnie ;) POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  12. watpie zeby kapelusze mi pasowaly ale fajne stylizacje;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zestawy, chętnie by, je założyła:))

    OdpowiedzUsuń
  14. kapelusze to nie mój gust ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne stylizacje! Kurtka z drugiej genialna <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Druga stylizacja jest świetna! :) Jeśli chodzi o mnie, to moda na kapelusze (zwłaszcza bordowe) bardzo mi się podoba, aczkolwiek sama nie mogę się przełamać co do zakupu owej części garderoby. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne stylizacje, nr 3 podbiła moje serce ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne stylizacje. Może czas na kapelusz? hmmm...

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwsza stylizacja najlepsza.Nie tylko ze względu na kapelusz ale i sweterek <3
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. podobają mi się kapelusze tu w stylizacjach ale siebie jakoś nie widzę, czapki jak najchętniej wszelakie ale kapelusz jeszcze musi poczekać :)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny kapelusz to i ja chętnie bym dorwała...

    OdpowiedzUsuń
  22. aż trudno mi wybrać jeden zestaw, bo podoba mi się z tego wszystko !!!:D

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)