studencki zestaw


Cześć!
Witam wszystkich, nie ma to jak pomylić plany zajęć. Okazało się, że czwartki mam wolne. W piątek moja grupa miała zajęcia, a mnie nie było. Na szczęście to tylko jeden dzień i jak to zwykle bywa na pierwszych zajęciach omawiana jest część orgnizacyjna. W planie na piątek mam angielski, ale ja chyba poproszę o przepisanie oceny z poprzedniej uczelni, bo nie ma sensu dwa razy chodzić na to samo, więc zostaje tylko jeden wykład od 9 do 11. Dzisiaj miałam mieć do 14, ale skończyliśmy trochę wcześniej. W środę mam od 8 do 18 z przerwą pomiędzy 11 a 12. Wtorek i czwartek wolne :-)
Wstąpiłam po drodze również do Rossmanna, aby uzupełnić braki kosmetyczne. Mam dwie nowości i zielony peeling z Synergena (recenzja tutaj). Za wszystko płaciłam 23,45 zł (razem z psią karmą).
Poniżej przygotowałam zwykły studencki zestaw na uczelnię. Mam podobny płaszczyk jak w stylizacji, może trochę krótszy. W stylizacji połączyłam kolory zielony (koszula, torba), czarny (spodnie, płaszcz) i brązowy ( buty, szal i zegarek). Dodatkowo delikatny makijaż i manicure. 
Podoba się?
stylizacja 072
koszula - jcpenney.com, spodnie - zalando, płaszcz - feeluxury.com, buty - zappos.com, torba - dsw.com, zegarek - the-dressingroom.com, szal - vero moda

3 komentarze

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)