imprezowe fryzury


Hej!
Wczoraj pokazywałam wzorki na pazurki, a dzisiaj pora wybrać makijaż i fryzurę na imprezę. Mam nadzieję, że Wam się coś spodoba :-) Zapraszam do lajkowania mojego profilu fb.
Pierwsza fryzura jest w stylu księżnej Kate. Tę fryzurę miałam już od dość dawna na kompie, bo bardzo mi się podoba, ale jeszcze jej nie robiłam na sobie.
 2. włosy a'la afro, typowa fryzura na halloween :-)
 3. kok dobry na każdą okazję
makijaże
1. turkusowe oko
 2. fioletowe oko
3. pawie oko
 4. inspiracja od Angeliny Jolie
 5. seledynowe? oko
 6. połączenie odrobiny żółtego z szarym
 7. jeśli zdecydujemy się na mocne podkreślenie oka, to usta lepiej zostawić w kolorze beżu

12 komentarze

  1. Fajny kok i beżowe pomadki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fryzura Kate jest idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1 i 3 są fajne, ale obawiam się że sama jednak nie będę umiała... zresztą nigdy nie mam czasu ;)
    A co do fryzury nr 2 to... zawsze mam taką szopę jak wstaje rano :DDD

    OdpowiedzUsuń
  4. 3 pod względem fryzury moją ulubioną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super pomysly:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/10/colorful-flowers-persnumall-inspirations.html
    PS. moge prosić o kliknięcie w baner PERSUNMALL ?
    dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza fryzurka rzeczywiście jest fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Koczek jest cudny. Kiedyś je uwielbiałam nosić, teraz jakoś ciągle w rozpuszczonych : ))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnia fryzura jest świetna, i niebieski makijaż oczu<3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe są te Twoje hallowenowe pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie makijaże mi się bardzo podobają:)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)