halloweenowe paznokcie


  Hej!
Święto halloween przywędrowało do Polski zza oceanu, w Ameryce przez cały miesiąc październik trwają imprezy w stylu Halloween. U nas są zarówno zwolennicy, jak i przeciwnicy. I muszę przyznać, że ja należę do tych drugich. Wolę nasze polskie święto wszystkich świętych, choć na groby chodzę nie tylko raz w roku. Uważam, że przynajmniej raz w tygodniu powinno się zapalić znicz zmarłej bliskiej osobie, no chyba, że mieszkamy zbyt daleko od grobów bliskich. Jednak są tacy co mają blisko, a przychodzą tylko raz w roku.
A Wy obchodzicie Halloween czy Wszystkich Świętych?
Zarówno dla jednych i drugich mam kilka inspiracji na paznokcie, bo takiego postu ostatnio dawno nie było.

źródło: pinterest

15 komentarze

  1. Mnie jest to obojętne czy to Halloween czy wszystkich świętych, najważniejsza jest pamięć o zmarłych. A każde z tych świąt ma swój własny klimat :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej !
    Obserwujemy? Jeżeli tak, to zacznij : ) Odwdzięczę się tym samym :D
    Pozdrawiam !
    http://typicalifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany! Nie popieram halloween, ale te pomysły są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie obchodzę świeta samego w sobie, ale bardzo podoba mi sie pomysł przebieranej tematycznej imprezy. Fajny pretekst do dobrej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A mnie troszkę irytuje całe to Halloween. Nie jestem jakąś zagorzałą katoliczką, ale dla mnie ameryka to durny naród i przeraża mnie, że ich dziwne tradycje do nas docierają. Marketing marketing, a ludzie dają się nabierać i wydają krocie... mamy swoje święto i jest to święto zadumy, a nie zombie.
    Nie mniej, pazurki fajnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne.... GENIALNE!!!!
    Świetny patent na Hallowen'owe pazurki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdyby praca mi pozwoliła to pewnie obchodziłabym to i to. Dla mnie to są dwie różne rzeczy - dzień wszystkich świętych jest dniem spokoju, a 31 października jest normalnym dniem kiedy to możemy się przebrać i zwyczajnie bawić się ze znajomymi. To że te święta są obok siebie w kalendarzu nie razi mnie tak jak niestety większość ludzi w Pl :)
    Paznokiety z drugiego zdjęcia świetne!! Aż chyba sama wypróbuję coś takiego zrobić :)
    Pozdrawiam, Maalinova

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś robiłam pajęczynki na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne inspiracje paznokciowe!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pajęczynki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne te pazurki, chociaż przyznam, że w ogóle nie mam w zwyczaju robić wzorków na swoich, zawsze maluję je na dany kolor po protu i nic więcej nie kombinuję : )

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)