fryzury


Hej!
Pierwszy dzień na uczelni już za mną. Było w miarę ok. Plan mam tak ułożony, że poniedziałek, środa i czwartek jestem na uczelni. W związku z tym, że trwa rok akademicki przygotowałam kilka przykładowych fryzur na uczelnie, ale i również do pracy, a nawet na spotkania ze znajomymi. Ułożyłam także jeden prosty zestaw, taki zwyklaczek casualowy.
Stylizacja składa się z: sweter, top, jegginsy, kamizelka, buty, szal, torba, zegarek, naszyjnik i bransoletka.
stylizacja 071


1. na wieczorną randkę
2. warkoczyk z boku
3. warkocz
4. w greckim stylu
5. koczek na czubku głowy
6. z kokardą
7. w stylu romantycznym

10 komentarze

  1. piękne , skorzystam jak będę się wybierać na uczelnię ; d

    OdpowiedzUsuń
  2. super są;) ale do tego trzeba miec to coś w ręce;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wianek z warkocza - uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnia moja ulubiona i na luzie i dziewczęco ♥♥♥
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne. Żałuję tylko, że te zdjęcia są takie małe, a szerokość bloga masz dużo większą i marnuje się trochę miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne są te fryzurki ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Torba i naszyjnik z pierwszego zestawu genialne<3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne:) Chyba muszę pomyśleć o długich włosach:)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)