Bez względu na cenę - recenzja filmowa


Hej!
Cieszę się, że podobał Wam się poprzedni post. Aktualnie mam trochę mało czasu na oglądanie filmów, ale udało mi znaleźć odrobinę czasu, żeby obejrzeć kolejny film z Zac'em Efronem. Tym razem się nie zawiodłam, bo muszę przyznać, że jak oglądałam 'Pokusę' to miałam lekki niesmak po obejrzeniu, ale może to dlatego, że nie jestem fanką filmów o tematyce erotycznej. Dla przypomnienia recenzję o 'Pokusie' przeczytacie tutaj.

'Bez względu na cenę' [oryg. ang. 'At any price'] jest dramatem, czyli mój ulubiony gatunek filmowy.
Fabuła filmu:
Współczesna amerykańska prowincja. W rolnictwie panuje konkurencja, a ambitny Henry Whipple (Dennis Quaid) rywalizuje o miano najlepszego farmera w okolicy. Pragnie, by jego syn, Dean (Zac Efron), pomagał mu w rozwijaniu rodzinnego imperium. Zbuntowany chłopak ma jednak zupełnie inne plany - jego marzeniem jest bowiem zostać zawodowym kierowcą rajdowym. Gdy interesy Henry'ego stają się przedmiotem szeroko zakrojonego śledztwa, ojciec i syn niespodziewanie stają w obliczu poważnego kryzysu, który odbije się na życiu całej rodziny.
Moja opinia:
+5/6
Wspaniały film opowiadający o tym jak daleko jesteśmy w stanie się posunąć, aby podążać za swoimi marzeniami. Świetnie dobrana obsada aktorska, z resztą widać to przy oglądaniu filmu. Nie będę ukrywała, że najbardziej podobała mi się kreacja bohatera granego przez Efrona :) Polecam ten film wszystkim, którzy uwielbiają filmy, które opowiadają o życiowych, ludzkich dramatach.
Oglądaliście już ten film?

17 komentarze

  1. Nie jestem fanką Efrona. Chyba cały czas mam go za chłopaka z HSM :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tym bardziej polecam obejrzeć ten film, albo 'Szczęściarza' :)

      Usuń
  2. Jakoś nie umiem przekonać się do amerykańskiego kina- filmy banalne, płytkie, przewidywalne. Każdy oczywiście woli coś innego :-)
    Ja polecam sięgnąć do kina skandynawskiego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie oglądałam, ale może być ciekawy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię filmów z wyścigami samochodowymi (i ze strzelaniem i o baseballu xD) ale zachęciłaś mnie ;) Dopisuję do listy filmów i książek na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zachęciłaś mnie. ;) muszę zobaczyć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. za chwilke sobie do snu oglądnę :))))

    OdpowiedzUsuń
  7. no to muszę się wybrać koniecznie :)
    PS. Świetny blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jakoś nie przepadam za dramatami;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lovely blog and post dear! Thank you for stopping by!

    Come back soon to visit me on The Notebook of a Fashion Lover

    Evi xoxo

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz słyszę o tym filmie :)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)