mój przepis na naleśniki


Witam!
Dziś na obiad miałam naleśniki, które sama usmażyłam. Mama zrobiła mi tylko ciasto, bo jak ostatnio sama zrobiłam ciasto to nie wyszły takie pyszne. Może następnym razem i mi uda się dobrze wymieszać ciasto.
Składniki:
+ 1 szklanka mleka
+ 1-1.5 szklanki mąki
+ 2 jajka
+ 1/2 szklanki wody (zależnie od gęstości)
+ proszek do pieczenia
+ cukier waniliowy
+ szczypta soli
Przygotowanie:
Dokładnie należy wymieszać wszystkie składniki, a potem nakładać na rozgrzaną patelnię. Ja smażyłam tylko pierwsze naleśniki na oleju, potem już nie dodawałam.
Życzę smacznego!

7 komentarze

  1. Uwielbiam naleśniki :) z czym miałaś ? :)
    Aaaaaaa! i będzie must lista - super. bardzo się cieszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naleśniki są najlepsze!! Zwłaszcza na słodko <3

    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam naleśniki z jabłkami i cynamonem :)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)