Tag: Wiem co jem!


Hej!
Pogoda popsuła mi plany na dłuższe spacery z psem. Ciągle pada i mokro. Nie będę przedłużać tylko od razu przejdę do ciekawego tagu znalezionego w sieci. Tag dotyczy zdrowego trybu życia i odżywiania.
<aby pobrać baner wystarczy kliknąć w powyższy obrazek>
Zasady:
1. Napisz, kto Cię otagował i przedstaw zasady
2. Zamieść banner i odpowiedz na pytania
3. Otaguj kolejne 5 osób

Pytania i moje odpowiedzi:
1. Czy uważasz, że odżywiasz się zdrowo?
Staram się, ale czasami popełniam małe'grzeszki' żywieniowe ;-)
2. Czy zwracasz uwagę na skład produktów spożywczych? Jeśli tak, to jakich składników unikasz?
Staram się unikać produktów wysoko kalorycznych.
3. Jesz dużo owoców i warzyw?
Oczywiście, z owoców nie jem tylko bananów, a warzywa jem prawie wszystkie.
4. Czy kiedykolwiek się odchudzałaś? Na jakiej diecie? Zamierzasz się odchudzać w przyszłości?
Do tej pory nie stosowałam żadnej diety, unikam tylko produktów, które zawierają dużo kalorii, a jem produkty z dużą zawartością błonnika, i staram się dużo ćwiczyć.
5. Czy czujesz się dobrze w swoim ciele?
Raczej tak, ćwiczę tylko dla przyjemności, bo chcę być aktywna :-)
6. Jaka jest twoja ulubiona potrawa?
Trudno wybrać tę jedną, kocham kluski, roladę i czerwoną kapustę.
7. Czy lubisz gotować?
Tak, ale nie wszystko jeszcze potrafię.
 8. Co chciałabyś wyeliminować z diety, a co do niej wprowadzić i dlaczego?
Staram się, żeby mój plan żywieniowy był bogaty we wszystkie składniki, zarówno te zdrowe oraz niestety czasami pojawiają się 'niezdrowe' rzeczy ;(
9. Czego nie możesz przełknąć a co mogłabyś jeść cały czas?
Nie lubię potraw tłustych i słonych, jadłabym dania na słodko oraz potrawy z makaronem i kaszą. Lubię kuchnię włoską, grecką, meksykańską, hiszpańską.
10.Ile posiłków jesz dziennie?
5
11.Wypijasz odpowiednią ilość wody? ( min. 8 szklanek dziennie) ?
Tak, jednak latem wypijam więcej.

Taguję: wszystkich chętnych, którzy mają ochotę odpowiedzieć na powyższe pytania :-)

4 komentarze

  1. na niektóre pytania odpowiedziała bym podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Mam tak samo jak Ty.
    2. Tak patrzę na składniki. Ograniczam potrawy tłuste typu fast food.
    3. Jem w sumie każdy owoc i warzywo oprócz brukselek ( a feee).
    4. Odkąd pamiętam zawsze stosowałam jakąś dietę, ale odkąd trafiłam na mojego cudownego chłopaka nie katuje się żadną ;)
    5. Tak, czuje się dobrze, zwłaszcza dzięki mojemu Ł. (teee komplementy <3).
    6. Zdecydowanie barszcz czerwony czy to z uszkami czy jajkiem, kluski, pierogi, mięsa w sosach. Generalnie lubię jeść wszystko.
    7. Lubię gotować, ale sprzątania po tym już nie bardzo ;D
    8. Nie chciałabym nic zmieniać w mojej diecie.
    9. Nie zjadłabym chyba ślimaka i ośmiornicy. A tonami mogę jeść słodycze <3
    10. Różnie bywa. Wszystko zależy czy to uczelnia czy dom. Podczas okresu zdarzy się nawet i 8 ;)
    11. Wypijam dziennie 1,5l wody mineralnej.

    Pozdrawiam i zapraszam do nas ;)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)