Sunday outfit


Witajcie!
Witam Was w niedzielne południe. Dzisiaj rano jak zawsze w niedzielę byłam w kościele na mszy Św. Po drodze mijałam swoją byłą uczelnię, której już nie ma, z powodu zbyt małej ilości chętnych. Teraz w tych kilku zaledwie pomieszczeniach będą kształcić muzyków, bo widnieje napis YAMAHA Szkoła Muzyczna. Wczoraj byłam na wspomnianej w poprzednim poście imprezie rodzinnej ;-)
A jak Wy spędziliście weekend?
stylizacja 059
tunika - modcloth.com, jegginsy - Hollister, baleriny - tutaj, torba - yesstyle.com, naszyjnik z sercem - tutaj, bransoletka - aeropostale.com

11 komentarze

  1. Śliczna tunika i bransoletki! :-) Bardzo mi się zestaw podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bylam wczoraj na testshooting, tak w moim wieku, chcialam sprobowac, okazuje sie ze moge zostac modelka,i kamera mnie lubi, ale moze jak bym byla 40 lat mlodsza poszlabym dalej w tym kierunku,a tak mialam fajna zabawe przy zdjeciach...buzka

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dziś bardzo cierpię... boli mnie wszystko :<

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty i naszyjnik brałabym *.*
    Pozdrawiam ;*


    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bransoletki jak najbardziej na tak! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ach, moja niedziela minęła szybko - na ostatnim grillowaniu z rodzinką ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja fajna ;)
    Wczoraj też miałam imprezę rodzinną w małym gronie i było na prawdę zabawnie ;))

    Pozdrawiam i zapraszam do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. zestaw kompletnie nie w moim stylu:) ale są gusta i guściki :D

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)