stylizacje z C&A


Witajcie!
Dziś postanowiłam zrobić mały przegląd nowości C&A. Po raz pierwszy w taki sposób. Pokopiowałam parę rzeczy z C&A do polyvore, a potem utworzyłam z nich outfity. Wszystkie produkty znajdziecie na stronie sklepu C&A lub w sklepach tradycyjnych.

Stylizacja 1
stylizacja 068
Stylizacja 2
stylizacja 067
Stylizacja 3
stylizacja 065
Stylizacja 4
stylizacja 064
Oprócz stylizacji nr 2 to pozostałe z chęcią bym założyła. Najbardziej moją uwagę przykuły nauszniki z stylizacji nr 4.
A Wam co się najbardziej podoba?

8 komentarze

  1. Jak dla mnie to 3 i 4 ;) chociaz chyba za stara jestem na takie nauszniki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. osobiście nie przepadam za tym sklepem, ale tutaj widzę, że jednak bym coś wybrała ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Upatrzyłam sobie kilka rzeczy w C&A ale ani jednej tu nie ma :P hihi :P Ale jest kilka fajnych w tych stylizacjach ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe propozycje podobają mi się:) ps. obserwuję i gorąco zapraszam na http://myloovelyfun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne, C&A jest całkiem fajnym sklepem :) W Niemczech prócz Primarka chyba najtańszym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi najbardziej podoba się stylizacja pierwsza : )

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)