pepitka


Hej!
Ten czarno-biały deseń, o którym dzisiaj będzie mowa to pepitka. Była jednym z ulubionych deseni Coco Chanel. Z czym ją łączyć i dla kogo? Pepitkę mogą nosić kobiety w każdym wieku, bo dodaje elegancji. Najprościej i najlepiej można łączyć ją z czernią oraz tkaninami o mocnych kolorach takich jak żółć, granat, czerwień, zieleń. Należy jednak uważać, żeby nie przesadzić z wyrazistością, bo sama pepitka nie odejmuje lat. Można ją połączyć np. z modnym jeansem. Poniżej przedstawiłam różne sposoby na pepitkę.
Osobiście jeszcze się do niej nie przekonałam, może to dlatego, że wydaje mi się, że motyw pepitkowy pasuje dla kobiet 40+.
A Wy lubicie pepitkę?


16 komentarze

  1. w niektórych wydaniach wygląda bardzo fajnie :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. mam taki płaszcz , ale średnio mi się to podoba : I

    OdpowiedzUsuń
  3. kochana piekna inspiracja, ale to nie jest pepitka tylko kurza stopka, tak sie ten wzor nazywa, pepitka jest kwadratem,malutkim, a kurza stopka (pied-de-poule) jest nieregularna, przypominajaca odbicie kurzej stopki na ziemi....:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pepitka to mocno kontrastująca kratka zwana również 'kurzą stopką'.

      Usuń
  4. Mnie też to nie przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale spodnie Anji Rubik to nie pepitka tylko romby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie masz rację, dzięki za spostrzegawczość.
      powiedzmy, że był to taki test na spostrzegawczość dla moich czytelników ;-)

      Usuń
  6. Uwielbiam pepitkę choć łatwo z nią przesadzić. Dlatego zawsze wybieram tylko jedną część garderoby (lub dodatek) w ten wzór :) Uwielbiam moją kurteczkę i mam nadzieję że w końcu ją sobie troche jesienią ponoszę :) Uwielbiam ją łączyć z kolorem czerwonym i chabrowym ;)
    Aha, Anja Rubik jeśli dobrze poznaję nie ma na tym zdjęciu spodni w pepitkę tylko w romby ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lady Gaga <3 Uwielbiam!
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie też raczej średnio przekonuje, ale paznokcie bardzo ładne :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię ten wzór i to bardzo :) Mam kawałek materiału z tym printem i mam już w głowie pomysł jak go użyć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pepitka, to mój ulubiony wzór, uwielbiam ją!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zawsze lubiłam i lubię. Jesienią i zimą jest zawsze modna, więc nie ma takiego ryzyka, że kupujemy na jeden sezon. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)