outfity 'Back to school'


Hej!
Większość z Was jest już pewnie po oficjalnym rozpoczęciu nowego roku szkolnego. Z tej okazji ubiór obowiązywał - biała koszula i ciemne spodnie albo spódnica. Dawno jakoś nie robiłam stylizacji na polyvore, ostatnią robiłam w stylu blogerki Glam&Glitter. Obie stylizacje nadają się na codzień do szkoły, a pierwsza nawet do pracy.
Stylizacja 1 to moja wczorajsza niedzielna stylizacja, właściwie to ja mam kobaltową tunikę z żabotem i czarne jegginsy, które kupiłam w Lidlu za 33zł. Natomiast druga stylizacja nadaje się na codzień do szkoły, albo poza szkołą czy poza pracą. Jesienią zawsze lubię łączyć kratę z dżinsem. Do drugiej stylizacji dobrałam plecak z modnym trendem kwiatów na ciemnym tle. Mam nadzieję, że Wam się podobają moje outfity :-) Niebawem pojawią się kolejne.

stylizacja 055
bluzka - Weekend MaxMara, jegginsy - River Island, blezer - aeropostale.com, torebka - klik,  zegarek - Oasis, baleriny - pantofelek24.pl


stylizacja 056
koszula w kratę - klik, koszulka - Mango, jeansy - Tommy Hilfiger, plecak - New Look, chusta - aeropostale.com, botki z dżetami - pantofelek24.pl, zegarek - iloko.pl

12 komentarze

  1. ten drugi rzeczywiście jest bardzo fajny. ;) podoba mi się. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne stylizacje. :D Obie w moim stylu ;p
    też robię na polyvore :D
    Pozdrawiam ;*


    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zegarek i plecak z drugiej stylizacji - love it :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne stylizacje :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. ten drugi bardzo na tak :-) xoxo

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty są prześwietne! ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. W moim stylu są te zestawy Kochana , bardzo fajnie wszytko połączone!!!
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)