LUST Sex in the City Eau de Parfum


Hej!
Dzisiaj parę słów o jednym z trzech moich perfum.
Moja opinia:
Dostałam je w prezencie, więc nie wiem ile kosztują. Ogólnie to jestem z nich zadowolona. Zapach taki jak lubię delikatny, lekko odświeżający. Niestety utrzymuje się tylko do godziny, później go już nie czuć. Nie wiem jaka jest dostępność, bo osobiście nie spotkałam tego na sklepowej półce. Raczej nie kupiłabym ich drugi raz, z powodu krótkiej trwałości na skórze.
Ocena:
-4/6
Wkrótce będzie jeszcze o 2 innych moich perfumach. A Wy jakie zapachy preferujecie?

7 komentarze

  1. Czy ja dobrze widzę ocenę -4? Nie ważne :D
    Mi sie takie zapachy nie podobają...
    pozdrawiam ;*


    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. A może on unosi się dużo, dużo dłużej?
    Bo jeśli jakiś zapach nam spasuje, to się do niego przyzwyczajamy i po jakimś czasie nie czujemy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możliwe, ale to potwierdza fakt, żeby nie kupować dwa razy tych samych perfum :)

      Usuń
  3. ja uwielbiam perfumy,mgielki playboy;D

    OdpowiedzUsuń
  4. też nie kupuję drugi raz perfum o słabej trwałości

    OdpowiedzUsuń
  5. Wrocław, jest faktycznie ślicznym miastem i jeśli jeszcze nie byłaś, to czym prędzej to napraw! :) Według mnie najładniejszy jest jesienią! Więc nic straconego :)
    http://largeluggage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)