lookbook marki Tally Weijl - jesień 2013


Hej!
Mamy już 5 września, w sklepach pojawiły się już kolekcje jesienne. Dzisiaj chciałam Wam przedstawić lookbook znanej marki Tally Weijl na zbliżający się sezon.
Tally Weijl stawia na wzory, w tym zwierzęce, kwiaty na ciemnym tle (tzw. 'zimowy ogród'), norweskie, krata. Z tkanin widzimy tu dżins, futro, skóra, bawełna.
 Góra jasna, ciemny dół to dobry wybór dla osób, które chcą zatuszować swój brzuszek.
 Patchwork oraz wzory od góry do dołu.
 Motyw zebry wyparł w tym sezonie popularnego geparda.
 Modna ramoneska w wersji nowoczesnej i klasycznej.
 Biel połączona ze złotem.
 Karmelowa koszula to chyba jedyna rzecz, która mi się podoba w tym lookbooku. Idealna do szkoły, na uczelnie.
Futrzana kamizelka połączona z koszulą bordo i wzorzystymi legginsami. 
Podoba Wam się ?

5 komentarze

  1. no.. ja uwielbiam kolekcje jesienne :D Nie mogę się doczekać, aż pójdę na zakupy :D
    Pozdrawiam ;*


    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się tylko look z futerkiem. Sama mam takie, ale w kolorze ciemnoszarym. Tak poza tym ich linia jak dla mnie za wzorzasta :( Wole spokojne, stonowane wzory i kolory/ M.

    Pozdrawiamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nigdy nie wchodzę do tego sklepu. Wydaje mi się, że to ubrania dla nastolatek. To już wolę ceny z Sinsay ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ta kolekcja mi nie przypadła do gustu, za dużo wzorów.
    a ja lubie tylko kratę :-)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)