jesienne stylizacje


Hej!
Pierwszy dzień kalendarzowej jesieni już za nami, choć jesień towarzy nam już od kilku dni. Jesienią należy ubierać się 'na cebulkę', co lubię i co odzwierciedla druga stylizacja.
W pierwszej stylizacji połączyłam styl college'u, żakiet w modną szczególnie jesienią kratę, spodnie rurki i torba z futerkiem. Do tego dobrałam koszulę w kolorze lekkiego różu, botki oraz zegarek z motywem zwierzęcym. Obowiązkowo usta lekko muśnięte błyszczykiem.
Druga stylizacja to sweter w gwiazdki, pod nim t-shirt z tygrysem. Do tego czarne spodnie, botki i kamizelka. Nie wiem czy torba w kropki nie kontrastuje ze sweterkiem w gwiazdki, ale za bardzo się tym nie przejmuję. Na pewno zegarek pasuje do t-shirtu. Jest jeden element, który łączy obie stylizacje i jest must have sezonu jesienno-zimowego - pomadka/błyszczyk dla ochrony ust.
Która stylizacja bardziej Wam się podoba: pierwsza prosta czy druga zmiksowana?

11 komentarze

  1. Druga jest zdecydowanie lepsza! Fajne połączenie kamizelki z botkami. ;)
    www.meduzencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie pierwsza ! pozdrawiam może wzajemna obserwacja ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Druga stylizacja o wiele lepsza, jednak "wyrzuciłabym" stamtąd bezrękawnik :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Marynarka z pierwszego zestawu jest cudna:)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe obie :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza wg mnie lepsza, bo nie lubię takiego "misz- maszu" ;)
    Ale też sie ubieram na cebulke :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli chodzi o mnie,drugi zestaw bardziej przypadł mi do gustu!!!
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Druga zdecydowanie bardziej do mnie pasuje! Chociaż pierwsza też jest niczego sobie:)

    mój blog: http://maniaqueenofblogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)